Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2015 12:10 - “ Жив ще те разкъсам “ – СТРАХЛИВЕЦО Това е вече лично , между мен и теб .( 18+Борисов)
Автор: kostas Категория: Други   
Прочетен: 6580 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 13.06.2015 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пострадал от ОПГ в Столична община , създава собствен разследващ екип в борбата за справедливост и равенство пред закона за всички !
image

НЕ СЕ ТЪРПИШ ПОВЕЧЕ !

Това не е заплаха ( за здравето и живота ти ) а част от борбата и жаждата ми за справедливост и разкриване на обективната истина , за да види цяла България какво правиш ти и твойте мекерета с хората

Ти не си Премиер или  лидер на партия – ти си Тиранин и Диктатор , като се вживяваш на управител на Фирма с 7 000 000 глупака , с чиито пари ти работиш но можеш да уволниш по всяко време ,  да им вземеш всичко , както на тях така и на техните близки

Единствената ти сила са :

Подчинените Полиция , Прокуратура , Данъчни и Медии –  колиш , бесиш , нареждаш хората и това е , никой не може да ти каже копче или да ти потърси сметка ! 

ДАНС , Парламент , ВСС изобщо не пеят в хора , както лично се убедих през последните години .

Три години ме разпра , стопи ми лагерите , разсипа ми живота , бизнеса и здравето с твойте гадни , мръсни ,  подли и скапани номера – винаги да използваш лостовете на властта  …..срещу всеки който искаш да смажеш

Нали за един каза , “ Орел ли е Сокол ли , че ако е на една ръка разстояние от теб ….такова хвъркане ще падне , съветваше го да не се доближава никога до тебе – ще ти стане на ориз и т.н  “ ,  нали на друг каза “ нали знаеш , че мога да те намеря , не ми звъни повече “ , “ нашамари “ приятеля на дъщеря си Стенли , защото я разплакал ?

Не съм ти нито Доган , Нито Местан , нито Радан …… нито никой от народното Събрание , нито никой от тези който си свикнал да “ побеждваш “ , натискаш , плашиш , шамаросваш и притесняваш

 Ето това съм аз , това е лицето ми

image

http://sgradadragalevci.com

вместо да ми излизаш по всички медии всяка година …..Аз пак победих в тези избори , вместо да ми играеш тенис  и мачлета , хвалейки се като победител колко хиляди кебапчета от басове ти дължат   , вместо да печелиш  басове от Москов и той само да ти  носи уискита….

имай смелостта да ме намериш , да ми се обадиш ….застани на една ръка разстояние ( без охрана от НСО ) ти до мен , облечи си анцунга на “ Самсунг “ , кимоно или майо ако искаш ….и ме пробвай като Мирослав Найденов да ми скъсаш сакото с подсечки ……..

Жална ти майка за това което ми причини ……само един ще остане на краката си , ще те “ разкъсам “ с голи ръце пред цяла България

Поради това , че цялата власт на полиция и прокуратура е в твойте ръце , и в момента съм с 4 наказателни Дела ( с мярка парична гаранция по три от тях ) БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТВОЙТЕ КОНТАКТИ И ТВОЙТЕ МЕКЕРЕТА , само и само за да не лъснат мръсните ти тайни  и да не пострада закриляната от теб жалка ОПГ, приеми това не като физическа заплаха от “ криминално проявен „( да не вземеш да пуснеш сега Жалба ) ,  а като спортсменско предизвикателство , и ми дай шанса да се преборя за живота си и за всичко което ми отне и причини , и едновременно с това да избия от главата ти и поведението ти всичките гадни , долни и мръсни  прийоми , който прилагаш към всеки един който ти пречи , искаш да подчиниш , да съсипеш и да отстраниш  .

Най-голямата ми мечта е Цяла Бъгария да види за какво съм подсъдим , какво ми си случва последните три години , след което получих съобщение от твоя профил “ Ще проверя “ когато те уведомих за извършени престъпления от висши управляващи от ПП ГЕРБ и те помолих за адекватна реакция и помощ 

                                                      image

Нали ревеш , че на седмица те търсят по десет “ луди“ , даже последната била МАГ Светлина ?

Всички който те търсят са луди , само ти си Тамън , екстра си

Да ти прибичам на МАГ  , Чародей , Знахар , Елф …….или някакво друго магично същество ?

image

Когато и където кажеш , съм готов да се срешнем ( ще дойда без инжекция ) и да пробваш да ме …..НАПЛЯСКАШ и НАШАМАРИШ !

                   Бойко Борисов – Аз ме е страх от инжекции

http://vbox7.com/play:1ddeaa60

image

Рано или късно скандалът “ ХУФУГЕЙТ „ ще придоблие публичност ……и тогава ще ти дам аз една победа СТРАХЛИВЕЦО ! Мачкаш всички само с Полиция , прокуратура и медии веднъж се изправи лично срещу един обикновен човек от народа , нали си СМЕЛ , СИЛЕН, ХАРИЗМАТИЧЕН И ПОБЕЖДАВАЩ ?

image

https://www.youtube.com/watch?v=nvNE3ZWgE3Y

Твойта схема е само хората да са разделени , да са зле финансово за да управляваш , или ги плашиш ( Прокуратура , Полиция , Данъчни , чат – пат някой изчезне или му се случи нещо и умре преждевременно при странни обстоятелства ) или ги купуваш на килограм за жълти стотинки или постове

Можеш да ме намериш по всяко време0876/785523

Без лоши чувства , като мъж към мъж . Или аз ще изляза прав СТРАХЛИВЕЦО и ще ти предстои да  платиш много висока цена за всичко което сте забъркали и сътворили документално относно скандалът “ ХУФУГЕЙТ “ , което ще рефлектира пагубно върху ПП ГЕРБ и теб като Лидер и Премиер  , или ще докажеш пред цяла България , това което пропагандираш денонощтно по всички медии в БГ и света колко  си честен , всеоотдаен , морален , работлив , можещ , градящ , строящ и т.н пък против теб само плюят и те омаскаряват БЕЗПРЕДМЕТНО , БЕЗПИЧИННО , СКАЛЪПЕНО И НЕЧЕСТНО , и аз ще станя за смях , ще си платя за клеветите , и ти ще триумфираш като кажеш ето : всичко е компромат , кьорфишек или политическа поръчка ……СМЕЕШ ЛИ ДА ОПИТАШ СТРАХЛИВЕЦО ?

Ще се опиташ да изчезнат документи от институциите в половин София – не става има ги по всички Дела по които съм подсъдим ( нали ти ме нагласи )

ще притиснеш GOOGLE , VBOX7 , YOUTUBE  , всичко за  “ ХУФУГЕЙТ „ да изчезне ?

image
 „ами трябва да влезеш в ареста , ТАКА МИ Е КАЗАНО “ !!!                           

Ще кажеш в OLAF ( където съм изпратил документи ), за източването на милиони от Еврофондове в гр. Земен …че е лъжа , не е вярно , ТОЛКОВА СИ СТРУВАТ спечелените поръчки ?

Ще закриеш всички сайтове където се споменава името Симеон Даскалов , ще наредиш да изчезнат видео материалите от БНТ 2 , Нова ТВ , Алфа тв  ?

Ще изпратиш бомбандировач от Американските служби , през нощта да бомбандират сградата в кв. Драгалевци , за да не може да се сравнява с никакви документи ?

Стига бе СТРАХЛИВЕЦО?!

не подценявай собствения си народ и не надценявай себе си

ти си “ Супер Бойко “ , не СУПЕРМЕН

Пак ти казвам , квот ти казвам , както обичаш ти да казваш : това не е заплаха …а само ако искаш и имаш смелостта да се изправиш срещу мен ….да не ми пратиш пак полиция сега , и нови Дела …… дотука с натиска се справи чудесно …..за три години ми стопи лагерите , сега само ти остава да се опиташ ме НАПЛЯСКАШ

 

image

 

sdaskalov1 image



Гласувай:
13


Вълнообразно


1. kostas - призивът на born - Естествено, че се искат действия и в .
13.06.2015 13:13
. Допълвайте списъка за да сме наясно. А на модераторите и собствениците препоръчвам в тази посока/ако са истински българи разбира се/ да въведат постоянна блог вълна : "назовете предателите на България поименно".
цитирай
2. chavdar01 - ЗА СЪЖАЛЕНИЕ СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДИЗВИКАШ ЕДНА МИШКА!
13.06.2015 18:42
НЯМА КА ДА СТАНЕ! ТРЯБВА ПРОСТО ДА ГО ИЗРИТАМЕ ОТ ВЛАСТА ОТНОВО И ЗАВИНАГИ,А ПОСЛЕ В ЦЕНТРАЛНИЯ СОФИЙСКИ ЗАТВОР!!!
ТОВА Е ЩЕ Е НЕГОВАТА СЪДБА!
цитирай
3. kostas - chavdar01 - ЗА СЪЖАЛЕНИЕ СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДИЗВИКАШ ЕДНА МИШКА!
13.06.2015 19:32
Ама и ти постоянно го тормозиш :)) да го хваща един , а не само да го подмятаме наляво и надясно ...:))))))
цитирай
4. zuzi0550 - ''много като тебе, вече плакаха'' - ...
13.06.2015 22:01
''много като тебе, вече плакаха'' - това също е негова реплика, ако не се лъжа.
цитирай
5. kostas - zuzi0550 -
14.06.2015 00:26
"Държат ме ... за шлифера, да речем" и това е негова ...
цитирай
6. apostapostoloff - Кой какво мисли, няма
14.06.2015 10:37
значение значение. Този премиер и това правителство е избрал Н. В. Избирателят! И толкоз! Ако не ви харесва, напуснете страната.
цитирай
7. kostas - *apostapostoloff- Този премиер и това правителство е избрал Н. В. Избирателят! И толкоз! *
14.06.2015 10:56
Цветан Цветанов отоплява 12 000 цигани с краден ток, за да гласуват за ГЕРБ!

12 хиляди цигани ползват ток на аванта в ромската махала на Самоков и така ГЕРБ си подсигурява гласове за всички избори. Това твърдят жители на града пред журналисти. Според тях властта покровителства кражбите на електричество и по този начин държи в ръцете си електората от махалата. Само малка част от къщите в нея са в регулация, имат нотариални актове и са легални клиенти на ЧЕЗ. Останалите домове, които никнат като гъби, са нелегално свързани към мрежата. Циганите правят това, докато тя е под напрежение. По тази причина няколко души загинали.
В махалата няма електромери. Нелегални кабели са опънати от стълбовете до къщите на циганите, много от тях са с подово отопление, което консумира огромно количество енергия. Местните тарикати дори изобретили алтернативни системи, за да се топлят през зимата, която в Самоков е дълга и студена. За целта те използвали стари пружини за легла. Свързвали ги към мрежата и така се получавала огромна печка с открити реотани.
Изобретението е много опасно, но е изключително ефективно. То загрява бързо къщите, които са направени от всякакви подръчни материали. Естествено, те са без топлоизолации, качествена дограма или каквито и да било подобрения за пестене на енергия. Това и не е необходимо, защото циганите от махалата си живеят като собственици на електроцентрали, без да плащат. Благодарение на това в ромските къщи е топло и уютно. Собствениците им шляпат по джапанки и тениски, а около тях доволни подскачат голи малките им дечица. В махалата осветлението не се гаси денонощно. Обичайна гледка е по 6-7 външни лампи да светят дори на обяд.

Според жителите на града тарторите в махалата са назначили двама дебеловрати млади цигани да събират по 20 лева от всяка къща за ток. После те носели парите в местното енерго. При такава консумация не е възможно едно домакинство, в което има поне по 10 души, да изразходи енергия за 20
senzacia.ne
цитирай
8. geronimmoto - Даскалов и Борисов се познават още от 2003-та когато е бил главен секретар на МВР.
03.07.2015 10:12
"Срещу брата на Асен - Симеон Даскалов, пък има дело за отвличане. Той е каскадьор и дублира холивудската екшънзвезда Жан Клод Ван Дам в чуждите кинопродукции, които се снимат у нас. Освен това е и бодигард на известния в подземния свят Методи Методиев-Мето Илиянски, който през януари беше прострелян при неуспешен атентат и оцеля. Той е един от шефовете на бившата групировка ВИС, едър контрабандист през 90-те, сега се смята за един от големите наркобосове.

Една от версиите, по които работи полицията, е, че Асен е правел бомбата, за да бъде взривен някой от враговете на Илиянски или поне по негова поръчка.

"Ако беше прието моето предложение всеки, който прави бомби да влиза в затвора за 10 г., сега нямаше да го жалим, че ръката му я няма. Така ще става, като няма от какво да се плашат бандитите", коментира главният секретар на МВР ген. Бойко Борисов."
цитирай
9. geronimmoto - Даскалов и Борисов се познават още от 2003-та когато е бил главен секретар на МВР.
03.07.2015 10:13
Срещу брата на Асен - Симеон Даскалов, пък има дело за отвличане. Той е каскадьор и дублира холивудската екшънзвезда Жан Клод Ван Дам в чуждите кинопродукции, които се снимат у нас. Освен това е и бодигард на известния в подземния свят Методи Методиев-Мето Илиянски, който през януари беше прострелян при неуспешен атентат и оцеля. Той е един от шефовете на бившата групировка ВИС, едър контрабандист през 90-те, сега се смята за един от големите наркобосове.

Една от версиите, по които работи полицията, е, че Асен е правел бомбата, за да бъде взривен някой от враговете на Илиянски или поне по негова поръчка.

"Ако беше прието моето предложение всеки, който прави бомби да влиза в затвора за 10 г., сега нямаше да го жалим, че ръката му я няма. Така ще става, като няма от какво да се плашат бандитите", коментира главният секретар на МВР ген. Бойко Борисов.
цитирай
10. ravramov - Докога зомбираният народ ще търпи
03.07.2015 10:35
престъпниците и българоубийците от ПП ГРОБ да му пият кръвта, да се гаврят с него и да го експлоатират?
Всички да се обединим в името на майка България, а не в името на личната облага и далаверата, и да изгоним веднъж завинаги народните душмани от България!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kostas
Категория: Други
Прочетен: 3285886
Постинги: 1970
Коментари: 3540
Гласове: 5324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930