Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2018 22:01 - За нея, за него, за тях
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 720 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не си мислете, че това е романтичен постинг за една прекрасна любов като по книга или филм. Все пак такива неща се случват, но не и на мен.

Нея- мислех, че ще сме както в песента винаги двама, винаги… Да ама не! Песните имат край, не очаквах , че приятелството също ще приключи, но толкова е било приятелство де. За едно момче да се сложи хикса на всичко, не е нормално, но все тая момчета много приятелство такова фалшиво, също има много.  Старите хора, казват имаш ли нещо истинско то остава твое и в добро и в зло и в обиди и в огорчение и във всичко. Което ме свежда до мисълта, че никога не съм била важна значима, не съм била приятелка, не съм усещала ПРИЯТЕЛСТВОТО. Аз искам като имам нужда от някой да остави всичко и всички, за да е до мен, да ме утеши да избърши моите сълзи. Не мисля, че това че изказах мнението си за един БОКЛУК долен, че иска да я наебе и да я остави, е толкова фатално и ако това не може да се преглътне, не знам какво се очаква от мен. Да се отзовавам, когато съм нужна, и да питам да ме е грижа за мнението, а стане ли време аз да се изкажа, за да я предпазя ставам най-лошата, и ми се сервира нещо от типа „ням думи“. Ето това мамка му е обидното, защото когато си ядосан на някой, викаш, обиждаш, псуваш, ядосан си му , но го обичаш, стигнеш ли до там да казваш нямам думи, вече ставаш безразличен , а по-болезнено то това няма накъде. Това е края !

Имам навика да си записвам на листче всичко, което ми кажат и ме жегне, записала съм обидите, който 2 седмици ги задържах в себе си, но все пак се интересувах как е, дали е добре, трудно ми е, но с времето щях да ги превъзмогна. Щях , преди последните слова, щом не се мисли се носят последствия.

Както аз съм се доказала във времето, като приятел в добро и зло, с момчета и без, най-важно е да приемаш човечката до теб и с положителните и с отрицателните и страни.

"няма да те моля и любов да прося
вече ме изгуби, любовта погуби
няма да те моля и любов да прося 
НА СЪРЦЕ С ОКОВИ, РАНА МИ ОТВОРИ!"

няма аз да страдам ти не заслужаваш 
нека вместо мене само ти да страдаш
друга обич вярна ще ме утешава
жаждата за ласки друг ще утолява .

Него- искащият всичко, без да го дава. Няма как да стане човече, без да ти видя очите ти се разкрих аз, истинската ми същност, а на теб и това не ти стигна искаш и още и още. Не съм за подигравка, не мисля че друга би го направила, би говорила с теб с часове и би ти се показала ранима,невинна и нежна, както аз, ти изгуби.
 ... не можем аз и ти да бъдем до края
но ще дойде ден, ще се видим в рая
знам че сам си ти сама съм и аз 
ще се видим в рая
хей слънчице мое и ти в мен изгря 
ти отново стопли премръзнала от лед душа

Дните ми проклети да са,че повярвах в теб
онази нощ, ти открадна ми душата като демон лош!

Тях – Паник атаките , от седмица не мога да спя спокойно, постоянно се будя със силен задух и сърцебиене, студена пот, облива цялото ми тяло и щом се опитвам да стана и ми причернява, завива ми се свят. Душевна празнота, усещане че падам в бездънна яма,че няма никой до мен, с мен , мислещ за мен. Само аз сама мога да се оправя, само аз мога да променя случващото се, само аз мога да създам спокойствие на съзнанието. Но защо се появихте, когато ви бях забравила. Колко още трябва да ме изпитвате? Колко още трябва да ме боли преди да опитам от райския плод на щастието? 
"плаче тази вечер с мен небето
бие до полуда в мен сърцето 
плачат тази вечер с мен звездите 
дави се душата в океан от сълзите"image





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109477
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031