Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2020 21:01 - Специален поздрав за Мау (една стойностна блогърка, която имам честта да познавам реално още от времето, когато блог.бг почти тепърва прохождаше)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1859 Коментари: 19 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image image image image image





Гласувай:
46



1. starforlife - Сега... Да направя някои дразнения за идиотите на блога:
16.01.2020 21:03
Първо: Няма да карам Мау да казва на въпросните блогови идиоти откога и откъде се познаваме и какви... служебни взаимоотношения ни свързват преди и тук да оставим следи по време, когато казах на въпросните идиоти, че тях ги нямаше тук и тази прлатформа беше едно готино място за Творчество и ползотворно споделяне.
Може пък да е била агентка в ДрАмС, а не най-готината деловодителка, която ако реши - да хваща първия полет за Амстердам и тук ще й подсигуря... същото бюро от синя елша - ха ха ха - и заплата, достатъчна да е... европейска Бай Ганьовка (ново ха ха ха) от нидерландска величина. Тоест, да работи и живее в социум, който е един от най-добрите не само в Европа, а и в света.
И тук има военни, Мау. А за Децата има неща, за които не си и сънувала.

Второ: Това разказче го изплагиатствах - ха ха ха - от... себе си - ново ха ха ха.
Искам да кажа, Мау, че не го написах току що, а съм го публикувал вече таман 2 пъти тук. Писал съм го през 2015-та и е посветено на котаракът ми, който при все, че БЕШЕ (вече не е сред живите, но имам друг, учещ се да мяука на холандски - ха ха ха) котарак, се казваше... Таня.
А сега де, защо пък Таня?
Ми така го кръстиха Синовете ми точно на връх Коледа 2013-та, когато една моя готина Приятелка от мехелета ми го подари. Но има причина да го кръстят Таня, а какво е тя - на никого не му влеза в работата, но е просто тривиална.

Трето: Хич да не ви пука какви (сериозни или несериозни) ги пиша не само под този постинг, а въобще.
Проумейте, че тук мога да си позволя да съм всякакъв и точно Мау е една от тези, която знае, че понякога (някога) върховите напрежения се свалят по крайно нетипични и дори детински начини.

Хайде все пак да кажа и нещо любопитно, а за някои (като синчагата на Валето Йотова например) може би и интересно: През последните години от живота си Брус Ли е достигнал върховите напрежения. Тоест, не е можел да не тренира и дори е скачал посред нощ от сън и е започвал, за да съхрани "психиката" си.
Та така и аз, графоманът - ха ха ха - му с графоманите.

Докукане, изродиии.




ПС: Да ви разкажа ли как едно бюрце (милиНкото) от тукашната "Икея" за 400€ ни излиза 180? М?
Защото хората работят по коренно различен начин от този в България (и особено пък Русия, за която не мисля да споря повече с идиотите под постинга на ВенциЛъжливотоОвчарче) и когато ти изгубят поръчано бюрце (милиНкото) разгъващо се с "манивела" - ти доставят "аналога" му, но вече разгъващо се автоматично с натискането на един бутон.

Та те така:
Как ще ги стигнем нидерландците... И ги задминем дори...
цитирай
2. milady - :-)))) бряххх, какоя блоГейска Любовь, настало...
16.01.2020 21:20


минавам, само да те поздравя, панчо..
21:17
онова,за психолозите, беше...куул..и, за слоновете в Тайланд@

Схващаш ли, Панчо ЧикиджиТантуров?
Ти си просто един смотаняк, когото съм наблюдавал през годините (както и някои блогърки, които дори не се усещаше как те подиграват, защото си тъп като на слона гъзЪ) и си мълчех, но когато започнах да ви показвам какво е да се държат с вас така, както вие се държехте с десетки потребители тук - чрез идиотските си фейкове се опитвате дори това да ми припишете - че съм те бил копирал.
Аз?
Теб?
Къде се е чуло и видяло мъж да копира путьо?
цитирай
3. milady - !!! а, моят може ли,да е Най Дебелият, моля)))))))
16.01.2020 21:21


Тагове: под този постинг пак ще пишете дебели коментари,
цитирай
4. starforlife - По първия ти коментар, пренасящ част от мой: Ами притеснено ми беше, че не ми се нравеше Мау да ме "преоткрие" с такова ВЕРБАЛНО "поведение"
16.01.2020 21:30
Но това го изяснихме на друг канал и всичко си ми е ОК и мога отново да си лея простотийте спрямо идиотите когато и колкото реша. Иначе наистина Мау е Дама, заради която можех като с нож да отрежа търсеното и преднамерено мое идиотско вербално поведение.

А по този ти вече вталил го - ха ха ха:
В 3-ти коментар, откачалката - ха ха ха - Юл написа:
Тагове: под този постинг пак ще пишете дебели коментари,

Достатъчно си дебела. Мога да те науча как когато всички направя дебели, да се вталяваш хей така:
Това е стара моя проза, която е писана "за" котката ми - котаракът Таня.
Това на снимката не е той. Това е Прасчо - женската ми котана. ха ха ха


Дебел ПС: Това за любовта, да уточня: С Мау ни сварзваХА както вече казах "служебни взаимоотношения". По онова време въртях любов с друга варненска Убавица. Ха ха ха
Убавиците се сменят макар и мнооооооого-много рядко. Но истинските Приятели остават.
Явно Приятелството носи повече на време, отколкото Любовта.
(При все, че никоя Любов не умира и не те напуска никога и понякога дори й пишеш, а идиотите мислят, че си в катарзис или още по-смешното - меланхонична дупка.)
цитирай
5. fun1001 - Гоше, може и да ме изтриеш, или аз ..сама )))
16.01.2020 21:47


шегувам се, нямам намерение, да те..дублирам, и нямам нужда..
а, приятелите,затова са приятели..
за да можеш,да кажеш...всичко пред тях открито/ е, почти всичко..
знам го разказчето, и Благ за хубавата музика..
/ за русската, личи и от 2 000км..ти е слабост)))))
цитирай
6. starforlife - Не е нужно да триеш нищо - Мау е сериозна Дама, която освен, че е висока, красива и... РУСА - ха ха ха - е изключително интелигентна ще разбере.
16.01.2020 21:58
Въпросът е ти да не прибързваш, защото... така.

Ако репликата ти касае музиката, а не е за тази на руската висока, красива и интелигентна кака, която е руса в две направления, то да, определено аз харесвам много някои руски изпълнители и определени изпълнения, но никоя музика не ми е слабост. Слушам това, което ми харесва. Без значение какво е като народност.
И дори отново ще подчертая, че харесвам и руския народ. Тоест, изобщо не съм русофоб.
Не може дори да се каже, чене харесвам такива като Путин, защото ми са смешни и будят в мен съжаление, примесено все пак с респект, че за себе си са така прагматични.
Някой ден ще ви разкажа за бившата съпруга на Касперски и някои случки/обстоятелства с тази руска компания въобще. От първо лице ще ви разкажа. Тогава някои от вас ще схванат защо така недолюбвам руската измекярска шайка престъпници във властта на тази наистина за съжаление държава.
Пък нека си ме наричат "русофоб", че дори и "психо десен".
Аз еднакво добре... стрелям и с двете ръце. Ха ха ха
цитирай
7. ok3223 - Май нящо не ти е у ред ...
17.01.2020 00:42
И се държиш се като второкласна фукня... Демек де, я съм нещо. А Вие, Вие сте само обикнавени човечета, публика, които могат само да ръкопляскат на бисерите, които благоволявам да кажа по стотина на минутата. Хвали Пръцко, които сам се хвали, ащото няма никой, от познати непознати от околните, които за каже добра дума, хвалебствена за това което казваш и правиш тук. С лековати и кухи от към мисъл и чувства думи ... ЕДИН ОТ МНОГОТО. Ок

цитирай
8. catforlife - Ха
17.01.2020 01:03
Аз така се облизах, то за котарака го писал. Фръц
цитирай
9. starforlife - ~
17.01.2020 08:16
~ 7. ok3223
Я ходи се шиай някъде бе, тъпак. Толкова си ограничен... Ама толкова си ограничен... Че дори не се усещаш колко си жалък, погледнат отстрани.


~ 8. catforlife
Мау, тук ще взема малко по-разширено отношение само по този ти коментар. А иначе - на друг канал повече и по-интересни неща.
Прозата казах, че я писах още през 2015-та и дори мога да кажа кой месец. О не, не понеже имам феноменална памет, знаеш, а съм го запомнил просто, защото се прибирах повишен току що от настоящия ми работодател (на другия канал повече и по този въпрос) и ДАРСкането ми беше провокирано наистина от държанието на котарака ми Таня, който като ме чуеше/усетеше - ме посрещаше още на улицата.
В смисъл, че апартаментът ми в "Яворов", в който тогава още живеех, е на приземен етаж на кооперация (реално го купих, защото е идеален за офис), прозорецът на кухнята винаги стоеше открехнат, за да може Таня да влиза и излиза когато иска. Основно се подвизаваше в двора или се припичаше на широката зидана ограда.
Та прибирах се аз този ден и той чул ме, ме посрещна още на улицата и с мен влезе в апартамента. След това нещата се развиха точно както съм ги описал: Аз го заговорих още от улицата, вътре нахраних първо него (както винаги) и после докато миех броколите, за да сготвя за себе си (тогава още бях сам в София) - той стоеше първо на стола до кухненския плот, а след това и в/у него, наблюдаваше ме и аха-аха да проговори.
Трябва да ти кажа, че тук, особено когато тази част от прозата е вкарана в снимката на Прасчо (Женската ми котана, която по-късно се появи сама и тя избра мен и остана. В друго мое жилище вече - ха ха ха.), не се разбира май добре, че прозата е като замисъл все едно котката я е писала.
Ето ти първия път, когато е излъчвана:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/09/05/dokosvai-me.1389154
Там краят е по-разбираем по отношение на това, което казах току що.
А тук излъчих преди време прозата повторно, защото първообраза не ме кефеше с тази визия с отпаднало поради лузърщината на стопаните на платформата оформление.
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/08/dokosvai-me.1621476


Снощи... След като разменихме някоя приказка на друг канал... Както ти хазах, че ще хапна и те "бъзикна" с постинг... Просто го копирах от второто място.

Та така, Мау...
цитирай
10. cortana - Добро утро и от мен! :)
17.01.2020 09:46
Отново не ме предупреди, че ще публикуваш и съм на опашката! Обидена значи! :):):))) Шегувам се, Жоро, просто обикновено даваш линк дори и след това да е и става по-интересно, защото по възможност се логвам и коментирам веднага и така затвърждавам профайлърското :):):) мнение на интелигентите тук, че съм твой фейк. :):):)
catforlife написа:
Ха Аз така се облизах, то за котарака го писал. Фръц
Привет! :)
Смарти ми е разказвал за Вас и се радвам да се 'запознаем' засега задочно и виртуално, а надявам се някой ден и реално. :)
Все пак внимавайте с изказвания от този род, защото тук има нездрави елементи, които веднага ще Ви впрегнат в някоя интрига с Жоро. :):):) На него естествено няма да му пука и дори ще се забавлява, но като прочетох мотото на блога Ви, май е на Вас няма да Ви пука особено какво говорят мишките! :):):)))
:):):)))


А сега така нервещата някои статистика на Смарти.
Последни 20 регистрирани посетителя
09:41 - cortana
09:37 - delff
09:33 - alli
09:26 - ник2
09:04 - elizara
08:48 - sofisofi
08:17 - ник2
08:06 - silvest
07:44 - ник4
04:31 - ник3
02:08 - shtaparov
01:43 - catforlife
00:48 - catforlife
16.01 23:45 - ok3223
16.01 23:13 - alli
16.01 23:07 - ник7
16.01 22:48 - cell
16.01 21:56 - cell
16.01 21:40 - fun1001
16.01 21:18 - milady
цитирай
11. fun1001 - :-)))) туй..алли, само тебе чете,комай..
17.01.2020 10:17
09:33 - alli
16.01 23:13 - alli

/ на мараПодробната, дружката
я, кажи нешо за предст..пенсии, жори..
цитирай
12. librarian - :-) Спомням си разказа от втория път, Жоро-Стар! Привет всъщност най-напред! :-)
17.01.2020 10:29
Пишеш наистина добре, а аз разбирам от писане! :-) Затова и си позволявам да ти препоръчам да пишеш такива неща, а не да се заяждаш с тези, които наистина го заслужават, но едва ли ще променят нещо в себе си.
Сега вече, когато се появи въпросната Мау, разбрах какво показваше с онова взаимствано от нея "есе". Искал си тези, с които се хапете да открият текста и тебе под него. :-)
Привети и от мене като кортни на Мау и дано не започнат да избиват комплекси и на неин гръб, а тя отстоява това за котките и мишките в "предговора" на блога си. :-)
Поздрави, готини хора! :-)
цитирай
13. librarian - И нали някои и плюсовете ги интересуват, та да кажа, че в случая 7 мият е от мене. :-)
17.01.2020 10:30
:-)
цитирай
14. catforlife - cortana, librarian
17.01.2020 14:38
Привет и от мен:) Да заповядат комплексарите, ще се радвам да им помогна с каквото мога. Толерантна съм до безобразие, без особени претенции, не вярвам за някого да съм интересна. И все пак длъжна на никой не смятам да оставам. Прекрасен ден ви Желая:)
цитирай
15. anngry - Здравей, Стар! :D
17.01.2020 17:05
Аз също съм чела постинга вече, но това не ми попречи да се усмихна, защото е написан хубаво. До последно човек си мисли, че говориш на любима жена или по-скоро тя на теб ти говори и дори учудва понякога, че изразите са специфични, но явно това е ефект, който си търсил, за да провокираш читателя все пак да се зачуди кой говори. :D
С две думи, съгласна съм, че такива неща да пишеш ще е по-добре, защото причиняват позитивни усещания и усмивки, а както ти го е казала librarian, някои хора не ще променят нищо в себе си и просто си губиш ценна енергия, която може да оползотвориш за толкова други приятне неща. :D
Поздрави, Стар!
На приятелката ти catforlife също! :D Личи си, че е мъжко момиче. :D
Интересна е удивителната прилика в никовете ви, не може да е случайно. :D
цитирай
16. silvest - Чел съм го и предния път, но пак ми е интересно.
18.01.2020 21:17
Музиката също ми харесва. Благодаря!
цитирай
17. elinka4 - Много готино, Жоре!
19.01.2020 19:40
И тази музика.......... Пиши такива неща и "никой никога няма да бъде тъжен" :):)
цитирай
18. sidhaarta - СКИВАЙ НЕЩО СВЕЖО...
22.01.2020 11:26
Много готино, Жоре! Много добре написано - за всички престъпници!!! ХАХАХА!

Именно така - съвестта става "форма"т.е. "бог" в развитие... с "раз (надкрачена)" съдбовност!!!
цитирай
19. inf0rmant - Здравей, браточка!
22.01.2020 22:43
Която и да е Мау щом ти казваш, че е готина, то със сигурност е така.
Поздрави за нея. Поздрави и за теб и много успехи на новото място, браточка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2591142
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031