Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2017 15:36 - РУСКАТА ПАТРИАРШИЯ Е НЕЗАКОННА,ПОНЕЖЕ Е ОСНОВАНА С ИЗМАМА И НАСИЛИЕ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 2944 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 06.05.2017 17:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РУСКАТА ПАТРИАРШИЯ Е НЕЗАКОННА,ПОНЕЖЕ Е ОСНОВАНА С ИЗМАМА И НАСИЛИЕ


    През XVI век узурпиралия царската титла на старата Българска империя руски княз Иван Ужасни станал така нетърпелив да прави беззакония,
че решил да завземе и патриаршеската титла,която носел по-рано нашия патриарх Св.Евтимий Търновски. Като не можал да основе законна руска патриаршия той основал незаконна,съдейки по старите руски документи:

Учреждение Московского патриархата(по материали от руската Уикипедия)
Патриаршее достоинство было присвоено митрополиту Иову лично Вселенским Патриархом Иеремией II в мае 1589 года (Иеремия прибыл в Москву 13 июля 1588 года,после чего последовали сложные переговоры с московским правительством,во время которых Иеремия фактически пребывал под домашним арестом);затем подтверждено соборами в Константинополе в 1590 и 1593 годах,о чём в Москву были посланы грамоты.

Значительную роль в исходатайствовании решения восточных патриархов сыграл Борис Годунов,фактически управлявший тогда Русским царством при царе Феодоре Иоанновиче. Единоличные действия Патриарха Иеремии в Москве вызвали реакцию на православном Востоке: крайне резко возражал против них,оспаривая их законность,авторитетный канонист и богослов Мелетий Пигас,ставший в 1590 году (после собора в Константинополе) Александрийским Патриархом. Он был убеждён,что действия Иеремии в Москве были обусловлены насилием и хитростью со стороны русских[3]. Тем не менее,позже он был в числе подписавших грамоту 1593 года (на грамоте 1590 года подпись александрийского патриарха отсутствовала,ввиду междупатриаршества).

В Уложенной грамоте 1589 года[комм 2],в частности,декларировалась известная по более ранним источникам концепция Москвы (точнее,«Росийского царствия») как «Третьего Рима»: « Великое Росийское царствие,Третей Рим,благочестием всех превзыде»[4].

Как показали графологические исследования конца XX века,значительная часть подписей иерархов (кроме самого патриарха Иеремии II) на Грамоте 1590 года была поддельной (из 105 подписей участников Собора не менее 70 не подлинны: выполнены не указанными в этих подписях иерархами)[5][6], что,вероятно,было вызвано спешкой; все подписи на акте Великого Константинопольского собора 1593 года (42 иерарха) – подлинные[5].

Желание московского правительства было в том,чтобы Московский Патриарх занял третье,после Вселенского и Александрийского Патриархов,место в диптихе,но такое требование было категорически отвергнуто.

image


  Това означава,че руската патриаршия е повече или по-малко незаконна и фалшива понеже е основана с измама,насилие,даване на подкуп и фалшифициране на подписи,в нарушение на всички православни канони. Вселенския патриарх Йеремия II,поканен да "гостува" в Москва бил държан под домашен арест дотогава,докато не подписал грамота за основаването на исканата от царя-насилник руска патриаршия. Виждаме и как е станало това- чрез принуда (рекет),подкупване на Вселенския патриарх и фалшифициране подписите на другите източни патриарси: дела не просто недопустими в църковните дела,а подлежащи на анатема от всеки държащ на вярата църковен предстоятел!

  В крайна сметка тежките времена принудили източните патриарси да узаконят руската патриаршия,за което не стигнала издадената през 1589 г. практически невалидна грамота,та през 1590 и 1593 г. се наложило да бъдат издадени още две но и написаната през 1590 г. е откровен фалшификат,създаден от подкупния клир на Фенерския патриарх (https://ru.wikipedia.org/wiki/%
D0%9F%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B0%D1%80%D
1%85_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%
D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B8_%D0%B2%D1%81
%D0%B5%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8
).

  С това не отричам положителната роля,оказана от каноничната руска православна църква (основана 1448 г.) за възпитанието на приятелския руски народ,а отричам правото на узурпатори да слагат своята фалшива патриаршия преди нашата в списъците на православните патриаршии,както и правото да ни назидават! Българската патриаршия е с близо 7 века по-стара от руската и освен това е напълно законна,затова не може да бъде назидавана от нея: смятам за далеч по-справедливо нашата древна патриаршия да назидава тяхната полузаконна която изобщо нямаше да съществува без духовния прецедент,създаден от Светата Българска Църква в християнския свят!



Гласувай:
16


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Поздрави,Божил!
03.05.2017 17:42
Да, истина е, че първият московски патриарх е Киприан Български, че де факто той е основателят на Московската патриаршия От рода на Григорий цамблак е!
Самият Иван Грозни има Български произход също!
Основите на държавност, на религия, на писменост на Русия са поставени от нас Това ,че Българите са напуснали украинските и руски земи не означава , че не е останал и един там, както се говори примитивно понякога! Напротив!
Участвали са в държавните и църковните въпроси, в управлението им!
Един колега в блога, ако се не лъжа Явор Шопов - Авитохол, който е учен в тази област, беше доказал Българският произход на над 300 известни ,водещи руски фамилии-Толстой и Лермонтов между тях-цитирам по памет!

Но според мен, по мое скромно мнение , вината за днешното ни състояние е предимно наша!
За това, че сме си загубили, по наша вина държавността си! Русия няма пряка вина за това
И каквато по- късна вина има ,тя я е изкупила с възстановяване на държавността ни! В значителна степен
До 1830 година сме били трагедия По църковна линия са ни смятали за гърци, по езикова -за сърби
Хубаво, че за последното се е намерил един достоен сърбин, може би има и Българско в него и вади на показ Българския език! В Европа!
ВУК КАРАДЖИЧ!

Хубава вечер!
цитирай
2. bojil - Да, истина е, че първият московски ...
04.05.2017 05:49
leonleonovpom2 написа:
Да, истина е, че първият московски патриарх е Киприан Български, че де факто той е основателят на Московската патриаршия От рода на Григорий цамблак е!
Самият Иван Грозни има Български произход също!
Основите на държавност, на религия, на писменост на Русия са поставени от нас Това ,че Българите са напуснали украинските и руски земи не означава , че не е останал и един там, както се говори примитивно понякога! Напротив!
Участвали са в държавните и църковните въпроси, в управлението им!
Един колега в блога, ако се не лъжа Явор Шопов - Авитохол, който е учен в тази област, беше доказал Българският произход на над 300 известни ,водещи руски фамилии-Толстой и Лермонтов между тях-цитирам по памет!

Но според мен, по мое скромно мнение , вината за днешното ни състояние е предимно наша!
За това, че сме си загубили, по наша вина държавността си! Русия няма пряка вина за това
И каквато по- късна вина има ,тя я е изкупила с възстановяване на държавността ни! В значителна степен
До 1830 година сме били трагедия По църковна линия са ни смятали за гърци, по езикова -за сърби
Хубаво, че за последното се е намерил един достоен сърбин, може би има и Българско в него и вади на показ Българския език! В Европа!
ВУК КАРАДЖИЧ!

Хубава вечер!

Да- руската църква е основана с помощта на св. Киприан Българина,но той не е патриарх а само митрополит (15 век). Първия руски патриарх е Йов (16 век) а руснаците са имали само 17 патриарси,6 от които са от 1917 г. насам а останалите: от 1589-1700 г. За разлика от тях ние сме имали десетки патриарси,само четрима от които са от 1953 г. до днес. И това е без да броим предстоятелите на нашата Охридска архиепископия,които реално също са носели тази титла,макар византийците да не им са я признавали- те са още няколко десетки.
цитирай
3. get - РУСКАТА ПАТРИАРШИЯ Е НЕЗАКОННА, ...
06.05.2017 00:52
bojil написа:

РУСКАТА ПАТРИАРШИЯ Е НЕЗАКОННА,ПОНЕЖЕ Е ОСНОВАНА С ИЗМАМА И НАСИЛИЕ


Първо хайде да отидем най-напред на този адрес:http://mysliwiec.livejournal/1937779.html - и си отговорим :
о происхождении и сути московитской власти? Какво ни казва акад. Пивоваров:
„Ханская ставка была перенесена в Кремль.”?

- За този пренос не само на Ханската ставка а и НРАВИ в Моосква - можем да гадаем дали е станало на някаква определена дата ... По-скоро, Не! Станало е към определен времеви или период на управление било от велик княз било от епископ Российский - За мен това са?

Иван Калита и Алексей (Елевферий) Федорович Бяконт 6 декабря 1352 года Алексий был посвящён во Владимир-на-Клязьме в епископы. В августе 1357 года по приглашению ханши Тайдулы Алексей Бяконт отправился в Орду и исцелил ее от болезни глаз. Ханша дала Алексию ярлык, согласно которому Русская Церковь, молящаяся за ханов, освобождалась от всех даней, поборов и насилий со стороны светских властей.
Алексий был фактическим правителем Московского княжества при трёх Московских князьях.
- Той е човека платил най-големият подкуп ... вследствие на което, на московският княз се отдава да стане ВЕЛИК КНЯЗ?
- Да не забравяме - Какво ни казва Виноградов ... пренос НЕ САМО НА ВОЕННАТА СТАВКА а и на АЗИАТСКИТЕ И НЕПРИСЪЩИ ЗА КИЕВСКА РУС НРАВИ в Московитията - Което продължава и до днес?

- Що за личност е Иван Калита от който произлиза властта в Московията - вероятно е казано най точно от Наум Коржавин в едноименното стихотворение

Иван Калита

Мы сегодня поем тебе славу.
И, наверно, поем неспроста, -
Зачинатель мощной державы
Князь Московский - Иван Калита.

Был ты видом - довольно противен.
Сердцем - подл...
Но - не в этом суть:
Исторически прогрессивен
Оказался твой жизненный путь.

Ты в Орде по-пластунски лазил.
И лизал - из последних сил.
Покорял ты Тверского князя,
Чтобы Хан тебя отличил.

Подавлял повсюду восстанья...
Но ты глубже был патриот.
И побором сверх сбора дани
Подготавливал ты восход.

Правда, ты об этом не думал.
Лишь умел копить да копить.
Но, видать, исторически-умным
За тебя был твой аппетит.

Славься, князь! Все живем мы так же -
Как выходит - так и живем.
А в итоге - прогресс...
И даже
Мы в историю попадем.

1954
цитирай
4. bojil - РУСКАТА ПАТРИАРШИЯ Е НЕЗАКОННА, ...
06.05.2017 14:51
get написа:
bojil написа:

РУСКАТА ПАТРИАРШИЯ Е НЕЗАКОННА,ПОНЕЖЕ Е ОСНОВАНА С ИЗМАМА И НАСИЛИЕ


Първо хайде да отидем най-напред на този адрес:http://mysliwiecl/1937779 - и си отговорим :
о происхождении и сути московитской власти? Какво ни казва акад. Пивоваров:
„Ханская ставка была перенесена в Кремль.”?

- За този пренос не само на Ханската ставка а и НРАВИ в Моосква - можем да гадаем дали е станало на някаква определена дата ... По-скоро, Не! Станало е към определен времеви или период на управление било от велик княз било от епископ Российский - За мен това са?

Иван Калита и Алексей (Елевферий) Федорович Бяконт 6 декабря 1352 года Алексий был посвящён во Владимир-на-Клязьме в епископы. В августе 1357 года по приглашению ханши Тайдулы Алексей Бяконт отправился в Орду и исцелил ее от болезни глаз. Ханша дала Алексию ярлык, согласно которому Русская Церковь, молящаяся за ханов, освобождалась от всех даней, поборов и насилий со стороны светских властей.
Алексий был фактическим правителем Московского княжества при трёх Московских князьях.
- Той е човека платил най-големият подкуп ... вследствие на което, на московският княз се отдава да стане ВЕЛИК КНЯЗ?
- Да не забравяме - Какво ни казва Виноградов ... пренос НЕ САМО НА ВОЕННАТА СТАВКА а и на АЗИАТСКИТЕ И НЕПРИСЪЩИ ЗА КИЕВСКА РУС НРАВИ в Московитията - Което продължава и до днес?

- Що за личност е Иван Калита от който произлиза властта в Московията - вероятно е казано най точно от Наум Коржавин в едноименното стихотворение

Иван Калита

Мы сегодня поем тебе славу.
И, наверно, поем неспроста, -
Зачинатель мощной державы
Князь Московский - Иван Калита.

Был ты видом - довольно противен.
Сердцем - подл...
Но - не в этом суть:
Исторически прогрессивен
Оказался твой жизненный путь.

Ты в Орде по-пластунски лазил.
И лизал - из последних сил.
Покорял ты Тверского князя,
Чтобы Хан тебя отличил.

Подавлял повсюду восстанья...
Но ты глубже был патриот.
И побором сверх сбора дани
Подготавливал ты восход.

Правда, ты об этом не думал.
Лишь умел копить да копить.
Но, видать, исторически-умным
За тебя был твой аппетит.

Славься, князь! Все живем мы так же -
Как выходит - так и живем.
А в итоге - прогресс...
И даже
Мы в историю попадем.

1954

Напълно са ми ясни продажните дела и подлости на московските управници,без които те нямаше да са световна и дори регионална сила сега- не разполагах само с онази конкретика,която ти си издирил приятелю: благодаря!
цитирай
5. nkf - Въобще нароените от цариградските ...
25.05.2017 14:06
Въобще нароените от цариградските гръцки разколници "православни църкви" са също разколнически и затова неканонични. Смехотворния руски патриарх с още по-смехотворните му претенции за нареждане покрай цариградската и александрийската патриаршия удрят на камъка на Апостолската приемственост и решенията на съборите. Първенство има Катедрата на Свети Петър в Рим и съответния викарий - Папа. Така че натъпканото със суеверие и езичество гръкославието в руски вариант може единствено да вари водка и да раздава на пасомите си. И да питам другаря леон, той поклонили се на бургаския альоша тая година? Цветнеца не тури ли, другарю?
цитирай
6. bojil - Въобще нароените от цариградските ...
26.05.2017 15:20
nkf написа:
Въобще нароените от цариградските гръцки разколници "православни църкви" са също разколнически и затова неканонични. Смехотворния руски патриарх с още по-смехотворните му претенции за нареждане покрай цариградската и александрийската патриаршия удрят на камъка на Апостолската приемственост и решенията на съборите. Първенство има Катедрата на Свети Петър в Рим и съответния викарий - Папа. Така че натъпканото със суеверие и езичество гръкославието в руски вариант може единствено да вари водка и да раздава на пасомите си. И да питам другаря леон, той поклонили се на бургаския альоша тая година? Цветнеца не тури ли, другарю?

Въобще не се съмнявам,че подобна е "каноничността" и на други новоизмислени църкви като "румънската","сръбската",македонската" и пр. но се питам- къде в тая схема е беларуската църква и защо още не сме чули нищо за нея? А беше редно да чуем!
цитирай
7. nkf - Въобще нароените от цариградските ...
28.05.2017 01:25
bojil написа:
nkf написа:
Въобще нароените от цариградските гръцки разколници "православни църкви" са също разколнически и затова неканонични. Смехотворния руски патриарх с още по-смехотворните му претенции за нареждане покрай цариградската и александрийската патриаршия удрят на камъка на Апостолската приемственост и решенията на съборите. Първенство има Катедрата на Свети Петър в Рим и съответния викарий - Папа. Така че натъпканото със суеверие и езичество гръкославието в руски вариант може единствено да вари водка и да раздава на пасомите си. И да питам другаря леон, той поклонили се на бургаския альоша тая година? Цветнеца не тури ли, другарю?

Въобще не се съмнявам,че подобна е "каноничността" и на други новоизмислени църкви като "румънската","сръбската",македонската" и пр. но се питам- къде в тая схема е беларуската църква и защо още не сме чули нищо за нея? А беше редно да чуем!

И те са при гореупоменатите разколници.
цитирай
8. bojil - Въобще нароените от цариградските ...
28.05.2017 11:02
nkf написа:
bojil написа:
nkf написа:
Въобще нароените от цариградските гръцки разколници "православни църкви" са също разколнически и затова неканонични. Смехотворния руски патриарх с още по-смехотворните му претенции за нареждане покрай цариградската и александрийската патриаршия удрят на камъка на Апостолската приемственост и решенията на съборите. Първенство има Катедрата на Свети Петър в Рим и съответния викарий - Папа. Така че натъпканото със суеверие и езичество гръкославието в руски вариант може единствено да вари водка и да раздава на пасомите си. И да питам другаря леон, той поклонили се на бургаския альоша тая година? Цветнеца не тури ли, другарю?

Въобще не се съмнявам,че подобна е "каноничността" и на други новоизмислени църкви като "румънската","сръбската",македонската" и пр. но се питам- къде в тая схема е беларуската църква и защо още не сме чули нищо за нея? А беше редно да чуем!

И те са при гореупоменатите разколници.

Явно македонския църковен синдром е превърнат в мода от комунистите.
цитирай
9. nkf - Въобще нароените от цариградските ...
28.05.2017 15:36
bojil написа:
nkf написа:
bojil написа:
nkf написа:
Въобще нароените от цариградските гръцки разколници "православни църкви" са също разколнически и затова неканонични. Смехотворния руски патриарх с още по-смехотворните му претенции за нареждане покрай цариградската и александрийската патриаршия удрят на камъка на Апостолската приемственост и решенията на съборите. Първенство има Катедрата на Свети Петър в Рим и съответния викарий - Папа. Така че натъпканото със суеверие и езичество гръкославието в руски вариант може единствено да вари водка и да раздава на пасомите си. И да питам другаря леон, той поклонили се на бургаския альоша тая година? Цветнеца не тури ли, другарю?

Въобще не се съмнявам,че подобна е "каноничността" и на други новоизмислени църкви като "румънската","сръбската",македонската" и пр. но се питам- къде в тая схема е беларуската църква и защо още не сме чули нищо за нея? А беше редно да чуем!

И те са при гореупоменатите разколници.

Явно македонския църковен синдром е превърнат в мода от комунистите.

Разкола на цариградските грци и обособяването на някаква "православна църква" е стара работа, много преди появата на комунистите, но носи в себе си последващи разколи, т.нр "етнофилиетизъм", което е ерес и унищожава единството на църквата /която е една и единствена все пак, няма и не може да има множество "църкви"/. А вече за комунистическите църкви като "македонски", "руски", "български" и т.н., то те са създадени с партийна заповед, а клирът им е в състояние на смъртен грях, то в тях няма и благодат /в "църквите" имам предвид/. Знаеш ли колко "православни църкви" има? Ще ти падне шапката, ако разбереш. Те тия са досущ като протестантите: от разкол към ерес, та към роене и нов разкол, та пак към ерес и т.н. Да не говорим за модернизма, езичеството и окултизма на "православните църкви".
цитирай
10. bojil - Въобще нароените от цариградските ...
30.05.2017 18:53
nkf написа:
bojil написа:
nkf написа:
bojil написа:
nkf написа:
Въобще нароените от цариградските гръцки разколници "православни църкви" са също разколнически и затова неканонични. Смехотворния руски патриарх с още по-смехотворните му претенции за нареждане покрай цариградската и александрийската патриаршия удрят на камъка на Апостолската приемственост и решенията на съборите. Първенство има Катедрата на Свети Петър в Рим и съответния викарий - Папа. Така че натъпканото със суеверие и езичество гръкославието в руски вариант може единствено да вари водка и да раздава на пасомите си. И да питам другаря леон, той поклонили се на бургаския альоша тая година? Цветнеца не тури ли, другарю?

Въобще не се съмнявам,че подобна е "каноничността" и на други новоизмислени църкви като "румънската","сръбската",македонската" и пр. но се питам- къде в тая схема е беларуската църква и защо още не сме чули нищо за нея? А беше редно да чуем!

И те са при гореупоменатите разколници.

Явно македонския църковен синдром е превърнат в мода от комунистите.

Разкола на цариградските грци и обособяването на някаква "православна църква" е стара работа, много преди появата на комунистите, но носи в себе си последващи разколи, т.нр "етнофилиетизъм", което е ерес и унищожава единството на църквата /която е една и единствена все пак, няма и не може да има множество "църкви"/. А вече за комунистическите църкви като "македонски", "руски", "български" и т.н., то те са създадени с партийна заповед, а клирът им е в състояние на смъртен грях, то в тях няма и благодат /в "църквите" имам предвид/. Знаеш ли колко "православни църкви" има? Ще ти падне шапката, ако разбереш. Те тия са досущ като протестантите: от разкол към ерес, та към роене и нов разкол, та пак към ерес и т.н. Да не говорим за модернизма, езичеството и окултизма на "православните църкви".

Не съм голяма сила в църковната проблематика,затова не мога да дам задоволителен отговор на въпросите свързани с нея приятелю- само от време на време нещо като тази статия и толкоз,останалото ми е почти непозната материя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772391
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64247
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада