Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2018 19:16 - Само факти.............
Автор: theeconomist Категория: Политика   
Прочетен: 21363 Коментари: 53 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 И ето....руската шибана газова тръба паркира на брега до Къйъкьой. Регистрираното дружество между холдинг "Боташ" и "Газпром" стартира строежа на сухоземното трасе на газопровода към .....Гърцияяяяяя.
Ние с чест и достоинство от вероятен транзитьор на газ към Европа, ставаме почетен потребител да диверсифициран газ от ....Турция. И това значи, че гордо ще си купуваме от Турция / съгласно определените ѝ квоти за продажба / по едни 3 млрд. куб.м. газ. годишно.



image


Проектът от 186 км. до гръцката граница ще бъде завършен до края на 2019 г. и  Турция ще транзитира през Гърция и Италия по 31 млрд.куб. м. газ към Централна и Западна Европа и още толкова, ще получава от "Турски поток" и "Син поток".
Какво следва от това:
1.Считано от 2020 г.  украинските тръби ще пресъхнат и едни 17 млрд.куб.м. газ, който транзитирахме към Турция, Гърция и Македония няма да минават през нашата газопреносна мрежа.
2.За нас ще има газ но по борсови цени без пряко договаряне, само и единствено, ако "Газпром" подаде обвързваща оферта за капацитет на турска граница.
3."Диверсификацията" ще доведе до това, че ще купуваме газ  от Турция / без значение дали е от ТАНАП, Катар, Турски поток / по борсова цена плюс законно договорената за транзитьора надценка.
4."Булгартрансгаз" като печеливша част на "Булгар газ" отива на кино, заедно с всички тополофикации, които до сега бяха субсидирани през държавният доставчик.
5.Хубавото е че вече имаме хъбове и интерконекторни връзки....но нямаме газ.


Или, както е рекъл мъдрият народ:
"Ако не щеш да целуваш на попа ръката, ще целуваш на ходжата г@з@!



Гласувай:
24



1. vasilisa1917 - .
20.11.2018 19:51
с две думи: Путин е виновен
цитирай
2. theeconomist - Да - това е квинтесенцията на постинга........
20.11.2018 19:58
vasilisa1917 написа:
с две думи: Путин е виновен


Виновен е и разПутин.
В интерес на истината - имаме изход.
Можем да купуваме колкото си искаме американски втечнен шистов газ.....
цитирай
3. freeoldmen - Трайчо Трайков, експерт, 15 януари 2015 г.:
20.11.2018 20:59
"Турски поток няма да има. Той няма икономически смисъл. Русия е в много тежко финансово и икономическо състояние Тази идея е само за извинение, за спасяване репутацията на Русия."

Много блогови експерти споделяха мнението му.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Докато не се откачим от ЕС и НАТО не преминеем към ОНД, така ще бъде.
20.11.2018 21:01
Говорим ОНД, понимаем Путин, говорим Путин, понимаем ОНД.
цитирай
5. born - Експертите казват, че руския газ не бил хубав.
20.11.2018 21:10
И се пооправял след като пообикалял из турските тръби, докато дойде до нас.
цитирай
6. vaquero - theeconomist,
20.11.2018 22:25
Не искаме недемократичен газ!
цитирай
7. vencivaleri1951 - Привет братан,
20.11.2018 23:29
Много пъти съм се питал, мое ли да сме толкова глупави? Колко пъти да ни кацне пиленце на работо, все ще го изгониме. В случая обаче според мен освен , че априори сме си глупаци и турците ни подхлъзнаха. Хайде да си спомним кой дърпаше конците в правителството на Орешарски-Местан и Станишев. Първият като почувства жега од задника си се скри в Турското посолство, а вторият спонсориран от колегата ти Сорос.
Случайно ли Орешарски спря проекта, с какво толкова Станишев заслужи да е шеф на ПЕС...Само дето Местан щеше да изгори, но при него не се случи в личен план защото Доган е от стара "коза яре".
Иначе за останалото си прав. Не мисля, че гърците ще транзитират многто от тази тръба-те също се "изхитриха" да влезат в г--на. Мисля и се надявам , че пак е възможно да се закачим, поне колкото да компенсираме загубата на турския транзит и да имаме поне гарантирано количество газ
цитирай
8. blackpredator - след 2020
20.11.2018 23:34
за газ минети в Турция..
цитирай
9. theeconomist - Тя, Русията и сега е в тежко финансово състояние....
21.11.2018 06:05
freeoldmen написа:
"Турски поток няма да има. Той няма икономически смисъл. Русия е в много тежко финансово и икономическо състояние Тази идея е само за извинение, за спасяване репутацията на Русия."

Много блогови експерти споделяха мнението му.


И го компенсира с репутацията си, с която натрива носовете на много експерти.
цитирай
10. theeconomist - Дедо Костя...ти не зная какво разбираш от Русия но от
21.11.2018 06:08
planinitenabulgaria написа:
Говорим ОНД, понимаем Путин, говорим Путин, понимаем ОНД.


разлизгани млади ромки - разбираш. Руският ти език е слаб, но старческият ти език с който обработваш разлизганите мангалки е в завидно състояние.
цитирай
11. theeconomist - Да, колега....
21.11.2018 06:09
born написа:
И се пооправял след като пообикалял из турските тръби, докато дойде до нас.


пооправя се и откъм цена....:-(((
цитирай
12. theeconomist - Кореш, на мен ми е все тая от коя сонда е газа, стига да е евтин!
21.11.2018 06:15
vencivaleri1951 написа:
Много пъти съм се питал, мое ли да сме толкова глупави? Колко пъти да ни кацне пиленце на работо, все ще го изгониме. В случая обаче според мен освен , че априори сме си глупаци и турците ни подхлъзнаха. Хайде да си спомним кой дърпаше конците в правителството на Орешарски-Местан и Станишев. Първият като почувства жега од задника си се скри в Турското посолство, а вторият спонсориран от колегата ти Сорос.
Случайно ли Орешарски спря проекта, с какво толкова Станишев заслужи да е шеф на ПЕС...Само дето Местан щеше да изгори, но при него не се случи в личен план защото Доган е от стара "коза яре".
Иначе за останалото си прав. Не мисля, че гърците ще транзитират многто от тази тръба-те също се "изхитриха" да влезат в г--на. Мисля и се надявам , че пак е възможно да се закачим, поне колкото да компенсираме загубата на турския транзит и да имаме поне гарантирано количество газ


Газ ще има, но просто ще е скъп. У нас - "сговорна дружина, слепи ги ражда" и при нас хем ще ядем торба сол, хем ще ядем пръчките, хем ще си платим.

п.п. нали знаеш,че аз съм на камина с дърва....:-)))
цитирай
13. theeconomist - Блеки, съмнява ме, че ще дават газ за минети.....
21.11.2018 06:17
blackpredator написа:
за газ минети в Турция..


.......но за долари - със сигурност!
цитирай
14. theeconomist - До изтритият патриот....
21.11.2018 06:21
В този блог не се пише с големи букви и не се псува.Като научиш тези правила - заповядай пак!
цитирай
15. krumbelosvet - Планинарят и Венци:
21.11.2018 08:29
Първият - даже да е с клизма, долу комунизма!!!
Вторият - виновен си е българинът сам, т.е. добър е чичо Сам!!!
цитирай
16. apostapostoloff - Eй, червени галфони!
21.11.2018 08:38
Ето я истината за “Турски поток“:


Турски поток, според плана, трябваше да доставя в Турция и ЕС 63 милиарда кубични метра газ годишно. Но рамковото споразумение с Анкара бе сключено само за две нишки на „потока“ вместо за четири.

Заради двукратното съкращение на мощността на „Турски поток“ на „Газпром“ се оказаха ненужни 506 километра тръби, прокарани по маршрута Починки-Анапа - от Саратовска област до Краснодарски край. Тръбопроводът подлежи на ликвидиране заедно с газоизмерваща станция „Моршанская“.

„Газпром“ прокарва двете нишки на „Турски поток“ по дъното на Черно море със сумарна мощност 31 милиарда кубични метра.

Ройтерс съобщава обаче, позовавайки се на три източника от отрасъла, че Турция се е съгласила само на това, да продължи по своята територия само една нишка на „потока“ с мощност 15.75 милиарда кубични метра годишно, по която да се доставя газ само за собствените ѝ нужди.

Второто разклонение, което „Газпром“ се надяваше да използва за транзит в Европа и от която вече са прокарани 1000 километра по дъното на Черно море, Анкара разреши да бъде докарано само до нейното крайбрежие. По този начин втората нишка на потока остана „тръба, отиваща в нищото“!...

Казано другояче, руснаците пак се осраха! Отново им го натутурузиха!

Но Бойко протегна ръка на оня нещастник Путя и му предложи газът за Европа да мине през България. И руснаците да ни плащта скъпо и прескъпо за транзита. Голям, голям и много далновиден политик излезе Бойко Борисов!
цитирай
17. get - 14. theeconomist - До изтритият патриот... До съветския патриот с "морал" на маркитант-меритократор - Въпрос?
21.11.2018 08:53
theeconomist написа:
В този блог не се пише с големи букви и не се псува.Като научиш тези правила - заповядай пак!


Защо през 1978 г. раздаваха паметни медали, в това число и на български граждани - като Този на Адрес:
https://meshok.net/item/65082415_%D0%9F%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%97%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D1%81_%D1%83%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D0%BC#&gid=1&pid=1

Question - N2?
В кой съветски град се намира настоящата паметна плоча с текст:
"Слава,
на светските и българските строители!
Тук взема началото си магистралния газопровод "Союз".
Построен с общите усилия на страните членки на братската социалистическа общност."

- Какво стана с вечната и свята нерушима дружба на страните от социалистическата общност ли, съюз ли - кой ли да питаме, да ни отговори?

Вие сте на ход маркитантке!?
цитирай
18. krumbelosvet - Апостолофф каза :
21.11.2018 09:56
- От девет дерета вода за клошета.
Да напомним още Планинарят и Венци:
Първият каза - даже да е с клизма, долу комунизма
Вторият каза - виновен си е българинът сам, не е виновен чичо Сам?!?!?
Венци е пропуснал зверския натист, завършил с ТРИМА американски сенатори. Които всъщност показаха дебелата тояга. И нонеже Виденов я яде тая тояга, коравият Орех отстъпи най-после, след славни оглушки, които НИКОЙ не смее за признае.
цитирай
19. get - - От девет дерета вода за клошета. Да ...
21.11.2018 12:29
krumbelosvet написа:
- От девет дерета вода за клошета.
Да напомним още Планинарят и Венци:
Първият каза - даже да е с клизма, долу комунизма
Вторият каза - виновен си е българинът сам, не е виновен чичо Сам?!?!?
Венци е пропуснал зверския натист, завършил с ТРИМА американски сенатори. Които всъщност показаха дебелата тояга. И нонеже Виденов я яде тая тояга, коравият Орех отстъпи най-после, след славни оглушки, които НИКОЙ не смее за признае.


Это что за большевик лезет к
нам на броневик? Кепку с
пуговкою носит,
букву "р" не произносит,
с кверху поднятой рукой,
догадайся, кто такой! ?
цитирай
20. balgariq1878rysiq - НА МЕН ЛИ ПИШЕШ ЗАДНИК ЧУКАЩ МАЙКА ...
21.11.2018 12:30
НА МЕН ЛИ ПИШЕШ ЗАДНИК ЧУКАЩ МАЙКА СИ...
АФФФФ ТОР ЧЕ
КОГАТО ДОСТИГНЕШ И 1/100 ОТ МОИТЕ АНАЛИЗИ ПО ТЕМИ ОТ ,КОИТО НЕ СИ ЧУВАЛ И "ТОЧКАТА" ТОГАВА МИ ПИШИ ВМИРИСАН $ОРО$ОИД€Н БОКЛУК.

КАКТО КАЗАХ ВАС РУСОФОБИ ЗА СТОРЕНОТО С РОДИНАТА И ДЕЦАТА ВИ ЩЕ ЕБЕМ и ДЕРЕМ.

А ЗА ТЕБ афффТОРче ЕДИН ВЕЛИК БЪЛГАРИН КАЗА :
"В една зверилница толерантност значи смърт ! "
Николай Хайтов
цитирай
21. mar866 - ...
21.11.2018 13:56
Като тръгне газ по тръбата, тогава ще си говорим:)
цитирай
22. krumbelosvet - На мене ми викат "червен" и "русофилистик".
21.11.2018 15:00
Но който пиШе, че ще ебе и дере ДЕЦА е изрод. И трябва да се трие незабавно.
Трябва и да се осъди на затвор, но още не е дошло времето.
Всеки може да се заблуждава, но който се заканва с ЕБАНЕ И ДРАНЕ, особено на ДЕЦА, той НЯМА МЯСТО МЕЖДУ ЧОВЕЦИТЕ.
цитирай
23. krumbelosvet - Здравей, Гет, стар познат
21.11.2018 15:16
Не е почтено, като не ти отърва ИСТИНАТА, да се измъкваш с некъв ЧУЖД стих.
Да, чичо Сам ни изви ръцете, да загубим стотици милиони годишно. Занапред ще станат и милиарди. Зависимостта от Русия едва ли намаля, но се появи по-тежка зависимост от Турция. И тя ще я използва винаги, разбира се.
Сега безсрамни "десняци" безсрамно прехвърлят вината на Орешарски. Но той месеци наред издържаше натиска на Посланичката на САЩ, и на др. посланици, от евро-слугите на САЩ. Ннакрая дойдоха на крака (той ги докара) ТРИМА УС-сенатори, отбор ястреби, и той отстъпи. Щото знае, че МОГАТ, да ни оставят без хляб и гориво през зимата, както го направиха през 1997г. Който още не знае как стана това, да се обади. Ще му обясня.
В един американски учебник по икономикс пище, че хиперинфлацията е повече политическо, отколкото иковомическо явление...
цитирай
24. radostinalassa - Ако обобщим , излиза , че янките не са ни братя,..
21.11.2018 15:18
а откровени търгаши. Те са пресирали Виденов, Орешарски и ББ да спрем руския газ. Целта е те да си продават шистов газ в Европа , а ние да пасем патки. Който ги хвали, трябва да знае, че те ни използват както правеха това с арабите до Асад.
Трябва да минаваме на енергия добивана от ефира.
цитирай
25. krumbelosvet - Уви, Радостина
21.11.2018 15:29
Не за търговия, не за печалби, а за ЖИВОТ или СМЪРТ става дума.
цитирай
26. radostinalassa - То си е същото
21.11.2018 15:41
Те са фалирали почти като нас. Изходът им е да водят войни, за да оцелеят те. Чела съм, че шистовият им газ ще свърши скоро. Защо тогава ни направиха мръсен номер? Изглежда положението е много напечено. ГМО пшеницата им също не се котира пред руската. Земите стават отровени, в тях няма микроелементи. И колкото и да ми пишат, че продуктите им били хубави, аз се съмнявам дълбоко. Това не е възможно.
цитирай
27. pantaleev - Приятелю
21.11.2018 15:49
Чудесен пост, разподсакал си цялата русофобска измет на Blog начело с гетоподобни и астролози с перуки.
цитирай
28. get - До 23. krumbelosvet: Здравей, Гет, стар познат ОТГОВОР: Несправедливо ме обвинявате, тъй като ... ?
21.11.2018 16:16
krumbelosvet написа:
Не е почтено, като не ти отърва ИСТИНАТА, да се измъкваш с некъв ЧУЖД стих.



... една съществена за проблема част - съм поставил под вид на въпрос в комент.17. get ?
цитирай
29. get - Чудесен пост, разподсакал си ця...
21.11.2018 16:18
pantaleev написа:
Чудесен пост, разподсакал си цялата русофобска измет на Blog начело с гетоподобни и астролози с перуки.


Вышла новая программа:
срать не меньше килограмма.

Жрать дают по двести грамм -
как же высрать килограмм?

Вие определено с комнтара си преизпълнихте повелите на Партията :)))
цитирай
30. radostinalassa - Въпросът е сериозен..
21.11.2018 16:36
и доста изпуснат. Не е време за циркаджилъци.
цитирай
31. balgariq1878rysiq - ГНЕТ ... ахххГЕРБoff И подобни все още живи боклуци !!!
21.11.2018 16:54
Първо ще ви смажа с факти а открия ли ви ще ви строша копачките на коленете преди да умрете.

КУРВИ ...
1989г.
Балгария бе първа във :

Износ на цигари НОМЕР ЕДНО В СВЕТА (1974/1982)

ИЗНОС на ЕЛ-КАРИ , НОМЕР ДВЕ В СВЕТА (1976/1990)

ИЗНОС на ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ , НОМЕР ЧЕТИРИ В СВЕТА - (1977/1990)

ИЗНОС на ОРЪЖИЕ , НОМЕР ТРИ във ВЪРШАВСКИЯ БЛОГ , (1978/1991)

ЕНЕРГЕТИКА , НОМЕР ДВЕ в ЕВРОПА (1977/1991)

ЗЕМЕДЕЛИЕ , НОМЕР ЕДНО в ЕВРОПА (1970/1990)

ХИМИЧЕСКИ ОТРАСЪЛ , НОМЕР ТРИ в ЕВРОПА , (1979/1990)

ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ
ОБРАЗОВАНИЕ
СОЦИАЛНИ ГРИЖИ
НОМЕР ЕДНО В ЕВРОПА !!!

1990г. НАСЕЛЕНИЕ - 9 053 000 ДУШИ от , които над 8 150 000 БЕЛИ ЕТНИЧЕСКИ БЪЛГАРИ !!!!
2018г. НАСЕЛЕНИЕ в БЪЛГАРИЯ - 5 890 000 от , които 3 100 000 БЕЛИ БЪЛГАРИ . . . ОСТАНАЛИТЕ СА ЦИГАНИ (1 700 000) и "турци" 900 000 . . . ОЩЕ 2 400 000 зад граница от , които над 2 000 000 БЪЛГАРИ и 400 000 "други"
И З В О Д - ЗА 30г. БЪЛГАРСКИЯ ЕТНОС е НАМАЛЯЛ С НАД 3 000 000 БЪЛГАРИ !!!!!!!!! . . . ОТ 8.1 МИЛИОНА до 5.1 МИЛИОНА.

СВОБОДА на СЛОВОТО
- 1988г. 68-мо МЯСТО В СВЕТА . . .
- 2018г. 111-то МЯСТО В СВЕТА . . .
По данни на "Фрийдъм хаус" USA

СТАНДАРТ на ЖИВОТ - 26-то МЯСТО В СВЕТА !!!
(Днес 2018г. сме на - 83-то МЯСТО В СВЕТА !)

ДО ТУК ВИ ПРЕМАЗАХ С ФАКТИ БОКЛУЦИ МЪРТВИ



А ДНЕС 30г. СЛЕД ПРЕВРАТА ВИЕ ПИЩИТЕ СРЕЩУ СОЦИАЛИЗМА , НО ДОБРЕ ЗАПОМНЕТЕ , ЧЕ ДНЕС ЗЛОБАТА НИ Е ТОЛКОВА ГОЛЯМА и БЕЗЖАЛОСТНА ЗА ВСИЧКО СТОРЕНО , ЧЕ ТОЗИ НАРОДЕН СЪД И ДЕЦАТА ВИ МРЪСНИ НЯМА ДА ПОЖАЛИ И ТОВА Е АБСОЛЮТНО ПРИЕМЛИВО и РАЗБИРАЕМО на ФОНА НА ГОРНИТЕ НЕОБОРИМИ ЦИФРИ/ДАННИ.

ВИЕ СТЕ ПЪТНИЦИ И УТРЕ ЩЕ ВИ ПРОЧИСТИМ ОКОНЧАТЕЛНО БЕЗ НИКАКВА МИЛОСТ.

МИСЛЕТЕ НА КЪДЕ ЩЕ БЯГАТЕ ЗАЩОТО ЗА ВАС ИДЕ САМО СМЪРТ СМЪРТ И ПАК СМЪРТ.
цитирай
32. theeconomist - Круме, какво е това "агит табло"? :-))
21.11.2018 17:51
krumbelosvet написа:
Първият - даже да е с клизма, долу комунизма!!!
Вторият - виновен си е българинът сам, т.е. добър е чичо Сам!!!


В мерена реч, явно излиза доста непремерена истина.............
цитирай
33. theeconomist - Дедо Постоле,
21.11.2018 17:52
apostapostoloff написа:
Ето я истината за “Турски поток“:


Турски поток, според плана, трябваше да доставя в Турция и ЕС 63 милиарда кубични метра газ годишно. Но рамковото споразумение с Анкара бе сключено само за две нишки на „потока“ вместо за четири.

Заради двукратното съкращение на мощността на „Турски поток“ на „Газпром“ се оказаха ненужни 506 километра тръби, прокарани по маршрута Починки-Анапа - от Саратовска област до Краснодарски край. Тръбопроводът подлежи на ликвидиране заедно с газоизмерваща станция „Моршанская“.

„Газпром“ прокарва двете нишки на „Турски поток“ по дъното на Черно море със сумарна мощност 31 милиарда кубични метра.

Ройтерс съобщава обаче, позовавайки се на три източника от отрасъла, че Турция се е съгласила само на това, да продължи по своята територия само една нишка на „потока“ с мощност 15.75 милиарда кубични метра годишно, по която да се доставя газ само за собствените ѝ нужди.

Второто разклонение, което „Газпром“ се надяваше да използва за транзит в Европа и от която вече са прокарани 1000 километра по дъното на Черно море, Анкара разреши да бъде докарано само до нейното крайбрежие. По този начин втората нишка на потока остана „тръба, отиваща в нищото“!...

Казано другояче, руснаците пак се осраха! Отново им го натутурузиха!

Но Бойко протегна ръка на оня нещастник Путя и му предложи газът за Европа да мине през България. И руснаците да ни плащта скъпо и прескъпо за транзита. Голям, голям и много далновиден политик излезе Бойко Борисов!


тебе какво те вълнува газа, ти и без това си си спрял парното в Дружба.....
цитирай
34. theeconomist - Да, на теб пиша, забележи с малки букви.......
21.11.2018 17:54
balgariq1878rysiq написа:
НА МЕН ЛИ ПИШЕШ ЗАДНИК ЧУКАЩ МАЙКА СИ...
АФФФФ ТОР ЧЕ
КОГАТО ДОСТИГНЕШ И 1/100 ОТ МОИТЕ АНАЛИЗИ ПО ТЕМИ ОТ ,КОИТО НЕ СИ ЧУВАЛ И "ТОЧКАТА" ТОГАВА МИ ПИШИ ВМИРИСАН $ОРО$ОИД€Н БОКЛУК.

КАКТО КАЗАХ ВАС РУСОФОБИ ЗА СТОРЕНОТО С РОДИНАТА И ДЕЦАТА ВИ ЩЕ ЕБЕМ и ДЕРЕМ.

А ЗА ТЕБ афффТОРче ЕДИН ВЕЛИК БЪЛГАРИН КАЗА :
"В една зверилница толерантност значи смърт ! "
Николай Хайтов


Явно не съм бил аз този върху майка ти - щеше да си нормален човек.Вероятно е бил някой милиционер, като този дето те защитава..............:-))
цитирай
35. theeconomist - Видя ли кой е "изтритият патриот" ? Харесва ми как се е обърнал
21.11.2018 17:56
get написа:
theeconomist написа:
В този блог не се пише с големи букви и не се псува.Като научиш тези правила - заповядай пак!


Защо през 1978 г. раздаваха паметни медали, в това число и на български граждани - като Този на Адрес:
https://meshok/item/65082415_%D0%9F%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%97%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D1%81_%D1%83%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D0%BC#&gid=1&pid=1

Question - N2?
В кой съветски град се намира настоящата паметна плоча с текст:
"Слава,
на светските и българските строители!
Тук взема началото си магистралния газопровод "Союз".
Построен с общите усилия на страните членки на братската социалистическа общност."

- Какво стана с вечната и свята нерушима дружба на страните от социалистическата общност ли, съюз ли - кой ли да питаме, да ни отговори?

Вие сте на ход маркитантке!?

към теб във вторият си коментар и въпреки, че такива ги трия - ще ти го оставя за спомен!:-))
цитирай
36. theeconomist - Маркитанка казваш.............
21.11.2018 18:06
get написа:
theeconomist написа:
В този блог не се пише с големи букви и не се псува.Като научиш тези правила - заповядай пак!


Защо през 1978 г. раздаваха паметни медали, в това число и на български граждани - като Този на Адрес:
https://meshok/item/65082415_%D0%9F%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%97%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D1%81_%D1%83%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D0%BC#&gid=1&pid=1

Question - N2?
В кой съветски град се намира настоящата паметна плоча с текст:
"Слава,
на светските и българските строители!
Тук взема началото си магистралния газопровод "Союз".
Построен с общите усилия на страните членки на братската социалистическа общност."

- Какво стана с вечната и свята нерушима дружба на страните от социалистическата общност ли, съюз ли - кой ли да питаме, да ни отговори?

Вие сте на ход маркитантке!?

Маркитанката е продавала стоки и услуги за пари. Аз съм правил същото цял живот. Сега продавам финансови инструменти.
Ти миличък мильо си се продавал за стоки и услуги. Нямаше по - големи гюведжари от фуражките. За вас бяха всички екстри на тоталитарната власт и ти си ги вдишвал с пълни гърди.
Нека сега не те мъчат угризения на съвестта. И тогава и сега вие бившите ченгесари сте оперирани от това.
Този с главните букви вероятно ти е колега. Вие все пишехте с главни букви / пишете и сега по стар навик /, защото се имахте за главни.
Но....вече пагона не играе само пензийката на един никой, дошъл от нищото и отиващ на никъде.

Сега да не се развълнуваш и да ми пишеш безсмислените си въпроси.Свърши времето, когато си задавал въпроси.А глупавите си отговори на ченге всезнайко ги дръж за тебе си..:-))

цитирай
37. theeconomist - Привет Мари,
21.11.2018 18:08
mar866 написа:
Като тръгне газ по тръбата, тогава ще си говорим:)


абе за газ - за гъз, все пари трябват........:-)))
цитирай
38. theeconomist - Привет друже............
21.11.2018 18:09
pantaleev написа:
Чудесен пост, разподсакал си цялата русофобска измет на Blog начело с гетоподобни и астролози с перуки.


...газова чушка, казваш? :-))
цитирай
39. theeconomist - Сърдечен поздрав за бившият офицер от НМ , комунист и човек!
21.11.2018 18:47
https://www.youtube/watch?v=BszQfLg5Jrw
цитирай
40. krumbelosvet - Драга radostinalassa, комент 26
21.11.2018 18:55
Още в Библията пише (Исус Сирах) "Не давай заем на по-силен от тебе, а ако дадеш знай, че си изгубил". Обзалагам се, че световните банкери знаят Библията, даже прадедите им са писали чат-пат там. Оттам тоя зор хем да дават заеми, хем да продават "дъпжавен дълг", хем да харчат за война. И НЯМА НУЖДА да водят война заради дълговете. За друго водят войните.
И никой по-слаб от тях, или даже равен по сила, НЯМА СМЕТКА да си поиска дължимото. А те МОГАТ от всеки да си го поискат, щото могат да го бият по много начини...
цитирай
41. radostinalassa - Чела съм, че Йосиф, който е продаден от братята си на фараона е...
21.11.2018 19:07
измислил пръв лихварството.Той е бил евреин. Фараонът започнал да дава земя под наем срещу повече жито. Селяните му задлъжняли. Така е станало и в Русия, но там мужиците избягали в тайгата. Това е разликата при Русия, имат много земя. Сега правят поселения, без ваксинации. Затова Кейси е предсказал, че ще остане само Русия. Ако питат нашия народ, то ние си харесваме нашия прякор / Русия/ , а той е България.
Тук дават кредити с 18 % лихва и това отрича производството .
цитирай
42. get - ~ theeconomist - Айде сега, сладникаво сантиментални поздрави :))) - Наместо ...!
21.11.2018 21:45
theeconomist написа:

Сърдечен поздрав за бившият офицер от НМ , комунист и човек!


- Наместо да обясниш на следващото те безропотно блогово стадо - Следното?
theeconomist написа:

"Ако не щеш да целуваш на попа ръката, ще целуваш на ходжата г@з@!


От кога сме в положение да целуваме г@з@!?
Тъй като историята с "Гъз-пром" не започва от вчера ! :)))

П.П.
За тези - които желаят да се освободят от овчедушието си ... малко четене за домашно, за размисъл? Извън "открития урок" на другаря съветски-маркитант и проводник на газпромски интереси?
на Адрес:
1.
https://www.blitz.bg/obshtestvo/svetnik-na-zhan-videnov-quotgazpromquot-vodeshe-brutalna-voyna-s-blgarskata-drzhava_news308890.html
2.
https://www.youtube.com/watch?v=_4FjcOKrv8o

... да не забравяме, че именно Газпром с неговите интереси в България - бе този, който свали "червения" Жан и докара "синия" Иван на власт ... а други знакови другари АК и ИП - загубиха живота си!l
... да не забравяме, че след ликвидиране българските активи в Русия - с парите се създаде първият мобилен оператор ... с много имена, последнот А-1 в момента?

И сега - уважаеми опоненте, ако започнеш отново да свириш на "нежната струна" ... за ползите от пан-славизма или дружба със СССР - пардон(!) Руска федерация ... ще ме разочароваш!
Унищожавайки положителното впечатление, което си изгради със стегнатото и издържано изложение-анализ!
- в което съзнателно пропускаш, съществени моменти ... неудобни за Вечната и нерушимата, българо-съветска дружба! - Защото "Газпром" не е от вчера!
- Бъди поне един път пролетарин-комунист, та вземи изведи от заблудите й индоктринираната ти публика, че:
Там където има много и то международни(!) финанси? - Място за братска дружба - няма!

Интересен си ми ... за симпатии не!
цитирай
43. radostinalassa - Да , явно трябва да въведем..
21.11.2018 21:48
понятието панметиси.
цитирай
44. bumerang - Икономисте,
21.11.2018 22:30
Някои държави правят достойна външна политика и без целуване на ръце и задници. Ама те си го могат.

С такива "патриоти", които държавата и автора търпят, няма как да се случи скоро:
20. balgariq1878rysiq - НА МЕН ЛИ ПИШЕШ ЗАДНИК ЧУКАЩ МАЙКА ...
12:30
НА МЕН ЛИ ПИШЕШ ЗАДНИК ЧУКАЩ МАЙКА СИ...
АФФФФ ТОР ЧЕ
КОГАТО ДОСТИГНЕШ И 1/100 ОТ МОИТЕ АНАЛИЗИ ПО ТЕМИ ОТ ,КОИТО НЕ СИ ЧУВАЛ И "ТОЧКАТА" ТОГАВА МИ ПИШИ ВМИРИСАН $ОРО$ОИД€Н БОКЛУК.

КАКТО КАЗАХ ВАС РУСОФОБИ ЗА СТОРЕНОТО С РОДИНАТА И ДЕЦАТА ВИ ЩЕ ЕБЕМ и ДЕРЕМ.

А ЗА ТЕБ афффТОРче ЕДИН ВЕЛИК БЪЛГАРИН КАЗА :
"В една зверилница толерантност значи смърт ! "
Николай Хайтов


цитирай
45. theeconomist - Гет, въвеждаш се в заблуждение............
22.11.2018 06:30
....не се ласкай от вниманието което ти отделям от безценното си време.
Нито си ми интересен, нито симпатичен. Аз не ходя в твоя постен блог, нито съм те калесвал с погача да идваш тук.
Като гледам ти ходиш след блогърите като клисар.

п.п. Никъде и никога не съм писал за "панславизма", "братската дружба" и други внушавани от теб неща. Типичен мильовски маниер....
Всичко е пари и дори политическите дрязги, са следствие на икономически интереси.
Политикономия, както казваше тов. А Смит.
цитирай
46. get - До 45. theeconomist - Гет, въвеждаш се в заблуждение....
22.11.2018 10:53
Простете за причиненото ви неудобство, от "клисаря" !
Но същият е "клисар" не на Блог бг. а на държавата България. И като гражданин(или "клисар") на този - храм-България, досаждам единствено с цел:
- проветряване мозъците на българският Божий народ - обърнат на паство, чрез индоктринираните му псевдо-истини?

Апропо - питам се и отговор не искам?
Вие сам как ли се възприемате - като гражданин на България и българин или като член на Интернационала, с второ име глобализъм ... известен още и като хилиастичен-мондиализм, et cetera ... ?

А за тази ваша - откровенна до безумство истина ...?
theeconomist написа:
Всичко е пари и дори политическите дрязги, са следствие на икономически интереси.
Политикономия, както казваше тов. А Смит.


... Блгодаря ви - като ще допълня! Дано четящите я, имат глави да я разберат - та поне малко се освободят, от наложеното им от чужди умове опростачване?!

- Благодаря, за проявената откровеност - в съдържателния ни спор!
цитирай
47. mar866 - ...
22.11.2018 15:08
"Газпром" е взел решение за маршрута на втората тръба от "Турски поток" и той ще минава през България, Сърбия, Унгария и Словакия, пише в днешния си брой руското издание "Комерсант".


цитирай
48. get - @ Марче, още от 80-те на миналия век - я имаме тръбата, дори 2-е ?!
23.11.2018 03:06
mar866 написа:
"Газпром" е взел решение за маршрута на втората тръба от "Турски поток" и той ще минава през България, Сърбия, Унгария и Словакия, пише в днешния си брой руското издание "Комерсант".




ОПИСАНИЕ НА ГАЗОВАТА ИНФРАСТРУКТУРА

1.
Националната газопреносна мрежа е изградена пръстеновидно от газопроводи с високо налягане с обща дължина 1835 km., три компресорни станции КС „Кардам-1”, КС „Вълчи дол” и КС „Полски Сеновец” с обща инсталирана мощност 49 MW, oчистни съоръжения, електрохимична защита, комуникационна мрежа – медни и оптични кабели, 115 изходни точки (АГРС, ГИС) с 240 пункта за доставка на природен газ. Техническият капацитет на мрежата за пренос възлиза на 7,4 млрд.м3/ годишно, а максималното работно налягане е 54 bar. Ако, капацитета и да е 7,4 млрд.м3/ - годишно потребяваме 2.8 млрд.м3/ природен газ.
2.
Газопреносна мрежа за транзитен пренос е изградена от газопроводи с високо налягане с обща дължина 930 km с преобладаващ диаметър DN 1000, шест компресорни станции – КС „Кардам-2”, КС „Провадия”, КС „Лозенец”, КС „Странджа”, КС „Ихтиман” и КС „Петрич”, с обща инсталирана мощност от 270 МW, система за електрохимична защита, очистни съоръжения, комуникационна система, информационна система и др. съпътстващи съоръжения. Техническият й капацитет за транзитен пренос на природен газ общо възлиза на 17,8 млрд.м3 / годишно.

Новата тръба е с приблизително като на старата - капацитет?
Защо ни е трета - след като наличните две не можем да ги натоварим до максималния им дебит?
Вероятно - защото, както е казал "поета":

"Ако не щеш да целуваш на руския поп ръката - ще целуваш на царя им г@з@-та!:(((
цитирай
49. theeconomist - Няма да има по щастлив човек от мене, ако тръбата мине през България!
23.11.2018 06:04
mar866 написа:
"Газпром" е взел решение за маршрута на втората тръба от "Турски поток" и той ще минава през България, Сърбия, Унгария и Словакия, пише в днешния си брой руското издание "Комерсант".
Както виждаш това е просто дописка на "Комерсант" Изрично писах в постинга, че трябва да има заявена обвързваща оферта за капацитет на турска граница.
Това е сигурност, пари от транзит, възможност за договаряне на добри цени на газ, вероятна диверсификация и конкуренция на пазара.
Но защо ще ни го продават Турците?
Защото сме дупедавци ................




цитирай
50. theeconomist - Бе, може ли някой мой постинг да не завършва с твой коментар, м?
23.11.2018 06:13

ОПИСАНИЕ НА ГАЗОВАТА ИНФРАСТРУКТУРА

1.
Националната газопреносна мрежа е изградена пръстеновидно от газопроводи с високо налягане с обща дължина 1835 km., три компресорни станции КС „Кардам-1”, КС „Вълчи дол” и КС „Полски Сеновец” с обща инсталирана мощност 49 MW, oчистни съоръжения, електрохимична защита, комуникационна мрежа – медни и оптични кабели, 115 изходни точки (АГРС, ГИС) с 240 пункта за доставка на природен газ. Техническият капацитет на мрежата за пренос възлиза на 7,4 млрд.м3/ годишно, а максималното работно налягане е 54 bar. Ако, капацитета и да е 7,4 млрд.м3/ - годишно потребяваме 2.8 млрд.м3/ природен газ.
2.
Газопреносна мрежа за транзитен пренос е изградена от газопроводи с високо налягане с обща дължина 930 km с преобладаващ диаметър DN 1000, шест компресорни станции – КС „Кардам-2”, КС „Провадия”, КС „Лозенец”, КС „Странджа”, КС „Ихтиман” и КС „Петрич”, с обща инсталирана мощност от 270 МW, система за електрохимична защита, очистни съоръжения, комуникационна система, информационна система и др. съпътстващи съоръжения. Техническият й капацитет за транзитен пренос на природен газ общо възлиза на 17,8 млрд.м3 / годишно.

Новата тръба е с приблизително като на старата - капацитет?
Защо ни е трета - след като наличните две не можем да ги натоварим до максималния им дебит?
Вероятно - защото, както е казал "поета":

"Ако не щеш да целуваш на руския поп ръката - ще целуваш на царя им г@з@-та!:((([/quote]

Ти пълни тези тръби с втечнен газ доставен от американският ти господар. И няма да целуваш, а ще му ближеш....ценообразуването!:-)))

Когато аз съм ходил по точките на ЗСК по маршрута на "Ямбург - Западна граница" , ти си бичил стойки в дежурната на районното или си листил ДОП ове или ДОР ове....
Следващият път, когато си позволиш да преиначаваш написаното от мен ще те пусна във фекалната канализация, където ти е мястото......разкаял се мильо! :-))
цитирай
51. get - Бе, може ли някой мой постинг да не ...
23.11.2018 15:18
theeconomist написа:
Бе, може ли някой мой постинг да не завършва с твой коментар, м?


- Простете! - нямах за цел, да засягам ничие чувство за значимост! ... просто изпаднах в заблудата, тъй като не сме първа младост - от съзнанието ни, да са избягали спомени - имащи приоритетно значение към разглеждания въпрос/проблем?

theeconomist написа:
get написа:

ОПИСАНИЕ НА ГАЗОВАТА ИНФРАСТРУКТУРА на България

...
Защо ни е трета(газова тръба) - след като наличните две не можем да ги натоварим до максималния им дебит?
Вероятно - защото, както е казал "поета":

"Ако не щеш да целуваш на руския поп ръката - ще целуваш на царя им г@з@-та!:(((


Когато аз съм ходил по точките на ЗСК по маршрута на "Ямбург - Западна граница" , ти си бичил стойки в дежурната на районното или си листил ДОП ове или ДОР ове....
Следващият път, когато си позволиш да преиначаваш написаното от мен ще те пусна във фекалната канализация, където ти е мястото......разкаял се мильо! :-))

Ти пълни тези тръби с втечнен газ доставен от американският ти господар. И няма да целуваш, а ще му ближеш....ценообразуването!:-)))


Стига с тези банални риторични уловки от вида:
А вие защо биете негрите ? ... във ваша редакция:
" ближеш....ценообразуването" :(((

Нито Америка, нито Русия са приоритети за мен българския "милю" - точно обратното!
Тъй като и двете конкуриращи се, наужким държави - чрез това, държат изкуствено високи цените на природния газ?
- А ако ги няма същите с техният м-о-н-о-п-о-л-е-н ценови "союз:)) - цените на газта драстично ще паднат - което не устройва, нито едната нито другата страна-търговка! ... тъй като има и други благоприятни за нас варианти, освен двата устройващи САЩ и/или Русия ?

- Знаете ли защо (!) ... да питам?
Въпреки предупреждението за цензура - предвид заканата за пращане, досадника "Милю" във "фекалната канализация" ?

- Ех, плохо агент Соколов! - мислех ви за по-широко скроен човек, настоящий орьол - а вие(?) ... а вие сте досущ като Ленин - цензуриращ Максим Горки, за неговите волнодумства, от типа "гнил интелигент" ?!
цитирай
52. zuzi0550 - не си прав, освен хъбове, интерк...
02.12.2018 11:27
не си прав, освен хъбове, интерконектори ( дори не знам как се пише ) и т.н. и газ имаме, РУСКИ. другото което ми каза на един приятел баща му, ( депутат от БСП ): в близко бъдеще, по евтин вариант от руския няма да има. без значение, какво говорят по медиите
цитирай
53. zuzi0550 - весело посрещане на празниците и с ...
22.12.2018 12:20
весело посрещане на празниците и с "Руския Стандарт" по внимателно. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: theeconomist
Категория: Политика
Прочетен: 2646036
Постинги: 965
Коментари: 19862
Гласове: 25342
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031