Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2016 06:33 - Ужасяваща, смразяваща кръвта снимка на Икономиста....
Автор: theeconomist Категория: Политика   
Прочетен: 6176 Коментари: 18 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Поздравявам всички "езичници",
за които днешният ден е по - голям празник от утрешният и от сърце им желая:


image

Hallow of!




Гласувай:
28



1. milady - хахахха и аз така ще се барна довеччера..
31.10.2016 08:29
имам и метла...
веселоо , икооо...
цитирай
2. enetrada - Много точно казано.
31.10.2016 08:45
анонимен написа:
Говоря ти аз от няколко дни, че си един цървул, но ти не признаваш. В същото време всеки твой постинг потвърждава думите ми, включително и този. Казах вече, че от над 770 постинга, не повече от 4,5 притежават някакъв смисъл. Останалите са вмирисани плява, изкопана от мозъка на комплексиран, прост цървул, с която не се свениш да избираш комплексите си на първа.
Сега чакаме блекито да отиде в 9 на работа, да те напомпи, и пишман икономичност чучело да увисне там като посрани гащи, няколкото харесващите те тъпака да те коментират и да ти гласуват от по няколкото си профила.



Но заедно с него ще напомпи задължително и чучелото.
цитирай
3. theeconomist - истинско удволствие
31.10.2016 09:34
ми доставя да те пускам в канала......Ела пак анонимни страхливецо!!!
цитирай
4. apostapostoloff - Липсва само една
31.10.2016 10:31
перука. А тя е много необходима.
цитирай
5. zuzi0550 - а тези, които не степенуват праз...
31.10.2016 10:40
а тези, които не степенуват празниците (кой е по и кой е най ), к'во да правят?
цитирай
6. theeconomict - Ето, засвидетелствам ти "уважение" комплексиран цървул такъв.
31.10.2016 11:11
Да те видя като ми триеш анонимните коментари и се правиш на непукис оставяйки неанонимните, ще ги оставяш ли сега. А ето мнението ми за тебе, пишман "икономист"е:
Ти си един тъп, комплексиран цървул, който нищо значимо не е постигнал в реалността, и който става още по-смешен и жалък с факта, че смята за нещо да виси на първа с глупавите си, безинтересни и безвкусни постинги.
Пълен палячо, жадуващ за поддръжката на 3,4 подобни на тебе тук, които те коментират одобрително и ти гласуват от по няколко профили.
Да не забравя не по-малко тъпото блеки, помпещ комплекса ти.
Амин.
цитирай
7. blackpredator - тцъ, тцъ
31.10.2016 13:22
на анонимния сутрешната клизма му е дошла в повече...
цитирай
8. theeconomist - Услужи ми с
31.10.2016 18:07
apostapostoloff написа:
перука. А тя е много необходима.


твоята,м?
цитирай
9. theeconomist - Аз ще си сложа
31.10.2016 18:08
milady написа:
имам и метла...
веселоо , икооо...


ангелските крила!:-))
цитирай
10. theeconomist - А ти през това време ще си отишъл в
31.10.2016 18:09
enetrada написа:
анонимен написа:
Говоря ти аз от няколко дни, че си един цървул, но ти не признаваш. В същото време всеки твой постинг потвърждава думите ми, включително и този. Казах вече, че от над 770 постинга, не повече от 4,5 притежават някакъв смисъл. Останалите са вмирисани плява, изкопана от мозъка на комплексиран, прост цървул, с която не се свениш да избираш комплексите си на първа.
Сега чакаме блекито да отиде в 9 на работа, да те напомпи, и пишман икономичност чучело да увисне там като посрани гащи, няколкото харесващите те тъпака да те коментират и да ти гласуват от по няколкото си профила.



Но заедно с него ще напомпи задължително и чучелото.



архива на блога?
цитирай
11. theeconomist - Степенуват
31.10.2016 18:09
zuzi0550 написа:
а тези, които не степенуват празниците (кой е по и кой е най ), к'во да правят?


питиетата....:-))
цитирай
12. theeconomist - Браво, фейк! Започваш да полагаш усилия.....
31.10.2016 18:20
theeconomict написа:
Да те видя като ми триеш анонимните коментари и се правиш на непукис оставяйки неанонимните, ще ги оставяш ли сега. А ето мнението ми за тебе, пишман "икономист"е:
Ти си един тъп, комплексиран цървул, който нищо значимо не е постигнал в реалността, и който става още по-смешен и жалък с факта, че смята за нещо да виси на първа с глупавите си, безинтересни и безвкусни постинги.
Пълен палячо, жадуващ за поддръжката на 3,4 подобни на тебе тук, които те коментират одобрително и ти гласуват от по няколко профили.
Да не забравя не по-малко тъпото блеки, помпещ комплекса ти.
Амин.


Но за да пишеш тук, виж там, пооправи граматиката.
Пред "като" слагай запетайка. "непукис" се пише с "т". Пише се "помпАщ".
Освен граматиката и лексиката ти не е кой знае какво.
И още. За мен можеш да пишеш каквото искаш. Аз съм толкова дебелокож и обръгнал, че драскуниците ти минават като мухи покрай мен.
Но виж, ако пишеш тъпни за колегите от блога, ще те санкционирам с шутове в дирника.
п.п. Тези дни, като ми остане време, ще те представя със специален постинг на блоговата публика.
цитирай
13. theeconomist - Каква клизма?
31.10.2016 18:22
blackpredator написа:
на анонимния сутрешната клизма му е дошла в повече...


При този иригатора се ползва за наргиле!:-))
цитирай
14. theeconomist - Ти въобще не мислиш за здравето си....коледарино!
31.10.2016 19:17
анонимен написа:
Не знам какъв герой изобразява маската ти, но за тебе препоръчвам маска "Тарабата", а може и маска "Правешки Циганин". :)

Сурвакар


Ако се появя с "Правешки циганин", половината ще се посерете от страх, а другата половина ще хукнете към захарниците да извадите партийните билети, да се запишете в ППО тата по местоживеене!:-))
цитирай
15. theeconomict - Присмял се Хърбел на Щърбел.
31.10.2016 21:28
Икономичният откъм интелект седнал да ме поучава за граматика, че и лексика. Първо погледни себе си, защото и двете ти куцат повече, отколкото на мен.
Пред "като" не винаги се пише запетая, но това ти няма как да го знаеш. За "непокис" мога само да се засмея, защото не схвана какво изразявам с точно написаната дума. Виж за "помпаш" си прав, но не съвсем.
Но сега да оставим това настрани и да кажем следното:
-Много разбираш от иригатори и наргилета. Опитът си казва думата.
-Естествено, че мухите ще се навъртат около теб. Те харесват лайнарите, А ти си от големите такива.
-"Шутове в дирника" можеш да раздаваш само виртуално. В реалността си един обикновен страхливец.
-Значи казваш, че си " толкова дебелокож и обръгнал, че драскуниците ти минават като мухи покрай теб", и същевременно "тези дни, като ми остане време, ще те представя със специален постинг на блоговата публика"...... Противоречиво, не мислиш ли?
Комплексарче си ми ти, комплексарчееее. Абсолютно и завършено при това!
цитирай
16. enetrada - Кво става бе? Някой се избазика с ...
31.10.2016 22:01
Кво става бе?
Някой се избазика с цялата първа страница и тоя постинг се забута най-долу?

Да, но не пропусна да качи жалкото чучело, та да може да си гледа мутрата и да си прави чекии.
цитирай
17. theeconomist - Добро утро....
01.11.2016 06:28
theeconomict написа:
Икономичният откъм интелект седнал да ме поучава за граматика, че и лексика. Първо погледни себе си, защото и двете ти куцат повече, отколкото на мен.
Пред "като" не винаги се пише запетая, но това ти няма как да го знаеш. За "непокис" мога само да се засмея, защото не схвана какво изразявам с точно написаната дума. Виж за "помпаш" си прав, но не съвсем.
Но сега да оставим това настрани и да кажем следното:
-Много разбираш от иригатори и наргилета. Опитът си казва думата.
-Естествено, че мухите ще се навъртат около теб. Те харесват лайнарите, А ти си от големите такива.
-"Шутове в дирника" можеш да раздаваш само виртуално. В реалността си един обикновен страхливец.
-Значи казваш, че си " толкова дебелокож и обръгнал, че драскуниците ти минават като мухи покрай теб", и същевременно "тези дни, като ми остане време, ще те представя със специален постинг на блоговата публика"...... Противоречиво, не мислиш ли?
Комплексарче си ми ти, комплексарчееее. Абсолютно и завършено при това!


Много шляпаш! Вместо да вечеряш упражняваш логореята си.....:-))
Освен това, тези отрицателни хейтърски емоции ще ти докарат рак на панкреаса.
Не се вземай толкова на сериозно.
И един съвет от професионалист: пишете кратки и съдържателни коментари!:-))
цитирай
18. mar866 - ...
03.11.2016 15:56
немаше ли шапки с роги?:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: theeconomist
Категория: Политика
Прочетен: 2646232
Постинги: 965
Коментари: 19862
Гласове: 25342
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031