Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2016 20:08 - Историята на горкият ми дядо погубен от...../ any similarity is accidental /!!!
Автор: theeconomist Категория: Политика   
Прочетен: 9120 Коментари: 43 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
През 50 те години на миналият век, дядо е бил около 40 годишен.

Хубав бил, висок, левент, юначен българин.

/ на него съм се метнал /

И разбира се, много харесван от жените.

А и той бил доста палав и не си държал много стегнат колана.

Давал всичко от себе си на булките мераклийки и пипнал / абе, бях обещал на баба, ма - на/..... трипер!

С една дума протекъл!

/ и при мен тук сега протече една .........сълза /

Но гадните комунистически доктори, вместо да му нашарят ...с пеницилин, му лекували сливиците.........

 / ходих в болницата, видях му леглото и чаршафите,
прочетох в болничния картон историята на болестта /

image




и така, на дядо му умрял.......мерака!
И сега ме питат:
"Ти ли си внука на оня с умрелия интерконектор?"


 




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Горкичкият и ти си потомък на мал...
11.11.2016 20:20
Горкичкият и ти си потомък на малтретиран. Пътят ти е отворен демократически.Поздрав.
цитирай
2. kuschel - Някои хора случиха на дядовци, не ...
11.11.2016 20:28
Някои хора случиха на дядовци, не като мен. Моите дядо и баба яли бой и лежали в концлагери през зимата на 1944 и демократите от тристранния пакт им изгорили къщата.
цитирай
3. theeconomict - И мислиш, че това е интересно?
11.11.2016 20:35
Показващо простотията и комплексарщината ти да, но не и забавно. Що за тъпак трябва да си, за да пишеш такива неща за дядо си? Отговор: абсолютно прост комплексар, който се чуди как да привлече вниманието.
Нека черньо напомпа постинга сега.
ПП: Лека му пръст на дядо ти. Нека една непозната го почете, защото при такъв внук....
цитирай
4. theeconomist - Е, Куш, няма как
11.11.2016 20:57
kuschel написа:
Някои хора случиха на дядовци, не като мен. Моите дядо и баба яли бой и лежали в концлагери през зимата на 1944 и демократите от тристранния пакт им изгорили къщата.


на всички дедите да са репресирани след 9 ти септември....
всички да са репресирани след 9 ти септември....
цитирай
5. merlin68 - С дядо - жертва на Сексуалната Ре...
11.11.2016 21:00
С дядо - жертва на Сексуалната Революция си направо за евро комисар... то и място празно има:)
цитирай
6. theeconomist - Като не ти е интересно, какво търсиш тук, моля?
11.11.2016 21:01
theeconomict написа:
Показващо простотията и комплексарщината ти да, но не и забавно. Що за тъпак трябва да си, за да пишеш такива неща за дядо си? Отговор: абсолютно прост комплексар, който се чуди как да привлече вниманието.
Нека черньо напомпа постинга сега.
ПП: Лека му пръст на дядо ти. Нека една непозната го почете, защото при такъв внук....


После, като се опитваш да пишеш, явно не умееш да четеш!
Къде съм писал, че дядко е умрял? Мeрака му бе како, мерака!
Особено по такива като теб.
Мерси че намина, моя любима боксова крушо!:-))
цитирай
7. theeconomist - Аз съм скромен - за там е Кончита леберВУРСТ!
11.11.2016 21:05
merlin68 написа:
С дядо - жертва на Сексуалната Революция си направо за евро комисар... то и място празно има:)


Искам да съм портиер в Световната банка! Така по лесно ще я ограбя!:-))
цитирай
8. theeconomist - В никакъв случай! Сегашните политици ще вземат да ми лепнат нещо!
11.11.2016 21:12
mihala написа:
Горкичкият и ти си потомък на малтретиран. Пътят ти е отворен демократически.Поздрав.


То вярно, че вече всичко се лекува, ма ме е страх от срамни буби!:-))
цитирай
9. theeconomict - Едното, драги ми смехурко, няма нищо общо с другото.
11.11.2016 21:24
Да се забавляваш с нечия простотия и да ти е интересно, са две различни неща. Правописът ти - неграмотен! Интелектът ти - отсъстващ. Самочувствието ти - неоснователно.
Смешник! Комплексиран при това. ;-)
цитирай
10. theeconomist - М, даааа
11.11.2016 21:31
theeconomict написа:
Да се забавляваш с нечия простотия и да ти е интересно, са две различни неща. Правописът ти - неграмотен! Интелектът ти - отсъстващ. Самочувствието ти - неоснователно.
Смешник! Комплексиран при това. ;-)


"Комплексарщина, комплексар, комплексиран" - много тавтологии бе кака?
Беден речник, следствие на бедно детство и бедно въображение....
Забравих- "прост тъпак"! И ти се величаеш с този каруцарски език за дама?
Ти просто си мадама, евтина.
Ела пак да ти се доподиграя!:-))
цитирай
11. theeconomict - Ами виж сега, драги ми смехурко:
11.11.2016 21:47
Богатството на речника може да се изрази тогава, когато пишеш нещо хубаво за.... нещо хубаво. ;-)
Ограничени (откъм интелект) и осакатени (откъм емоционалност) индивиди като теб не могат да бъдат подлагани на подобна комуникация.
С агресивно или блуждаещо по пътищата псе комуникираш основно с "чиба" (помияр такъв), не е ли така? Не си заслужава дори кучегон да си купиш. ;-);-)
цитирай
12. theeconomist - Драга Бабо Цоцолано....
11.11.2016 21:54
theeconomict написа:
Богатството на речника може да се изрази тогава, когато пишеш нещо хубава за.... нещо хубаво. ;-)
Ограничени (откъм интелект) и осакатени (откъм емоционалност) индивиди като теб не могат да бъдат подлагани на подобна комуникация.
С агресивно или блуждаещо по пътищата псе комуникираш основно с "чиба" (помияр такъв), не е ли така? Не си заслужава дори кучегон да си купиш. ;-);-)


какъв кучегон те гони "на ноч глядя"?
Слагай нощната шапчица и ватените гащи и лягай! Дано сънуваш интелектуална емоционалност с индивидуална комуникативност, блуждаеща агресивно.
Ма ти вярно си се налапала с купешки лафове, като патка с курешки!
Използвай вместо кучегон старият си вибратор и заспивай!
цитирай
13. theeconomict - Отново показваш безсилието си, драги ми смехурко! ;-)
11.11.2016 22:18
Затваряйки очи, в съзнанието ти не изниква образ на моята визия. Тоест, ти не ме знаеш коя съм, при все, че ме срещаш често. ;-);-);-)
Виж обратното не е така. Дори и да не те познавах в реалността, ти си публикувал тук снимки и на тях се виждат редица индикации за това, ще не си интелигентен.
Мъжествен още по-малко. Чисто като физика говоря. Камо ли като постъпки.
Така, че - по-скоро ти грабвай стария вибратор на незадоволената си.... и вземи си го начукай!
Нека поне така й доставиш доза удоволствие! ;-)
цитирай
14. blackpredator - гледам
11.11.2016 22:21
Гочето пак те е налазил с неговите обвинения за комплесарщина
ми прав е
предизвиква у нас комплекс за превъзходство
цитирай
15. theeconomict - ;-)
11.11.2016 22:39
анонимен написа:
Nali ne si kompleksar4e kazva6?
Nali si bil obragnat?
6to me trie6 togava?

Той пред Вас тук се прави на такъв. Но да го видиш наистина. ;-)
цитирай
16. theeconomict - Я, блекчо! ;-)
11.11.2016 22:50
Хайде включвай помпичката.
Безсилният в напъните си да знае кой кой е блекистан, който помпа икономчо. ;-) Зная кой е "'Гочето" и това, че ме припознаваш като него, може само да ме ласкае. Но аз няма като него да Ви приканвам да се срещнем, защото още повече ще изложите "мъжеството" си с шубелийството си. ;-);-)
Мъже ми били. Ай сиктир! Мъже, които на "сестра" например седнали да се подиграват. Защото е жена и не може да Ви скръцне като "'Гочето", нали?
Женчовци! Ето това сте Вие! С високо самомнение без покритие. ;-)
цитирай
17. apostapostoloff - Дядо ти фашагите го
12.11.2016 07:03
били е@али у г@зо. Щото като теб бил плешив. Верно ли е?
цитирай
18. theeconomist - Добро утро Цоцолано...
12.11.2016 07:59
theeconomict написа:
Затваряйки очи, в съзнанието ти не изниква образ на моята визия. Тоест, ти не ме знаеш коя съм, при все, че ме срещаш често. ;-);-);-)
Виж обратното не е така. Дори и да не те познавах в реалността, ти си публикувал тук снимки и на тях се виждат редица индикации за това, ще не си интелигентен.
Мъжествен още по-малко. Чисто като физика говоря. Камо ли като постъпки.
Така, че - по-скоро ти грабвай стария вибратор на незадоволената си.... и вземи си го начукай!
Нека поне така й доставиш доза удоволствие! ;-)


Постно..........
цитирай
19. theeconomist - По скоро съжаление и
12.11.2016 08:01
blackpredator написа:
Гочето пак те е налазил с неговите обвинения за комплесарщина
ми прав е
предизвиква у нас комплекс за превъзходство


безразличие......
Но ние работим за да са доволни от гъделичкането съблогърите....:-))
цитирай
20. theeconomist - Мисля, че ти се е разхерметизирал
12.11.2016 08:03
theeconomict написа:
Хайде включвай помпичката.
Безсилният в напъните си да знае кой кой е блекистан, който помпа икономчо. ;-) Зная кой е "'Гочето" и това, че ме припознаваш като него, може само да ме ласкае. Но аз няма като него да Ви приканвам да се срещнем, защото още повече ще изложите "мъжеството" си с шубелийството си. ;-);-)
Мъже ми били. Ай сиктир! Мъже, които на "сестра" например седнали да се подиграват. Защото е жена и не може да Ви скръцне като "'Гочето", нали?
Женчовци! Ето това сте Вие! С високо самомнение без покритие. ;-)


иригатора!:-))
цитирай
21. theeconomist - Вярно Постоле! За това после си го е върнал
12.11.2016 08:04
apostapostoloff написа:
били е@али у г@зо. Щото като теб бил плешив. Верно ли е?


на майка ти! И ти си доказателство за това - плешив! Наследственост, какво да се прави? :-))
цитирай
22. saankii - Хохо ние сме на всеки километър
12.11.2016 09:53
blackpredator написа:
Гочето пак те е налазил с неговите обвинения за комплесарщина
ми прав е
предизвиква у нас комплекс за превъзходство


Това ще го вкарам в моя служебен регистър
цитирай
23. cortana - Към самонареклият се с помпозното 'predator':
12.11.2016 11:15
Че 'Гоче'то те комплексира, това е повече от ясно. :)
Че си заменил Юлчето и сега ти виждаш навсякъде него - това също.
Но си изпуснал един мой косвено отправен към тебе намек и това рано или късно ще ти изиграе лоша шега.

Да не кажеш после, че не съм те предупредила като запелтечиш пред.... 'Гоче'то. :)
цитирай
24. milady - KURтано, пак ли ти завъртя клюките ..
12.11.2016 12:01
аз съм гола боса техничарка, но
в Психото ша те смажа..
ако искаш публично, може и лично/на Bacardi Mojito
слушай сега, сладкоЛокумке..
когато Блеки помпи, си личи ..яката Помпа :)
когато админите помпят..пак си..личи..
не си мери рудиментарните срамотии с мен..
не веднъж съм го казвала..
споко,още не съм се ..кротнала ,мила лудке :)))
кака/
цитирай
25. milady - .)) охохоо ,давай го лс...но,защо тази спонтанна интимност,милА!!
12.11.2016 12:30
анонимен написа:
Психологията не е от силните ми страни, но едва ли микроцефал би могъл да ме смаже. :)
Сега можеш да изкараш наяве 'клюката', която ти писах на лични. :)
Ти също ще си в кюпа явно. Защото психологията ти е 'силна' страна. :))))


цитирай
26. milady - нее мога ти насмогна на ..процесора, Кортиии, предавам сее, бързо бързоо
12.11.2016 12:31
Казах ти, че ако 'Гочето' реши отново да пише тук, първа ще научиш.
Тогава може би и ще видиш колко са жалки помпите и на двете страни, които споменаваш. Дори се чудя защо не взема аз да Ви го демонстрирам. :)))))
цитирай
27. theeconomict - Корти, мила, да те цитирам защото икономистчето трие анонимните изказвания. ;-)
12.11.2016 12:37
анонимен написа:
25. анонимен в 12:13
Към самоопределилата се за психоложка Юлка:
Психологията не е от силните ми страни, но едва ли микроцефал би могъл да ме смаже. :)
Сега можеш да изкараш наяве 'клюката', която ти писах на лични. :)
Ти също ще си в кюпа явно. Защото психологията ти е 'силна' страна. :))))

анонимен написа:
26. анонимен в 12:17
ПП:
'когато Блеки помпи, си личи ..яката Помпа :)'
Да е яка, да е яка.... Колко да е яка?
Щом мисли, че зависи от това колко е 'як процесорът' - не ми го хвали. :)
Казах ти, че ако 'Гочето' реши отново да пише тук, първа ще научиш.
Тогава може би и ще видиш колко са жалки помпите и на двете страни, които споменаваш. Дори се чудя защо не взема аз да Ви го демонстрирам. :)))))

'Айде сега кажете, че съм доказала, че съм "'Гочето" понеже мога така ("многопластово") да цитирам коментари. ;-);-)
Послепис: Не зная дали ти ще им покажеш какво е "яка помпа", но аз определено ще го направя.
Кога ли? Що за въпрос? - Когато реша!
Нали съм "'Гочето". ;-);-);-);-)
цитирай
28. saankii - мила Корти, липсвашеее...
12.11.2016 12:55
но ,защо ме обиждате ,уважаема г-це тетива..
това Ви прави..някак уязвима...
и аз бих могла, да го изтърся,че Вие имате микропенис
но..не го направих,нали...
цитирай
29. milady - :P:P:P
12.11.2016 13:12
анонимен написа:
@29: Какво бих правила без твоите цитати, 'Гоче" :)))
@30: Още смЕх. :))) Тетива я търси в отбора, подложен тук на критика, не при мене. Аз не се славят с такива големи.... очи. :)))))
(но ти естествено няма да схванеш какво ти намеквам)



моля моля, аз съм доказана Дама
без такива перверзии и обиди ,корти..
като тези.. „виж ми ..очите“
аз съм 5 елемент,не съм от разни отбори..
докажи се, плийс!
цитирай
30. blondinkas4uk09 - @Муцунка,
12.11.2016 13:33
може ли да ми обясниш по научному, на какво биха могли да се дължат пиковете в съответната фрустрация на индивидите? :)))

@Корти, отново ти отправям покана за среща на живо, бъди по-смела...

@Ико: Здрасти, Ико! Поучителна история! :)))
цитирай
31. cortana - :)
12.11.2016 14:31
blondinkas4uk09 написа:
Корти, отново ти отправям покана за среща на живо, бъди по-смела...

Нека не бъркаме липсата на желание с липса на смелост. :)
Не виждам пречка да ми се каже каквото и да е тук, че да трябва да си губим времето с изрични срещи.



От мене - това:
https://youtu.be/vRSr1ZuzUB0
От мене ли казах? Извини ме! :)
цитирай
32. getmans1 - Достойна панахида на дедовият ти се ...
12.11.2016 15:01
Достойна панахида на дедовият ти се получила!
цитирай
33. saankii - Блоо.. даам бих могла, имам архив за Научен труд...
12.11.2016 15:15
blondinkas4uk09 написа:
може ли да ми обясниш по научному, на какво биха могли да се дължат пиковете в съответната фрустрация на индивидите? :)))

@Корти, отново ти отправям покана за среща на живо, бъди по-смела...

@Ико: Здрасти, Ико! Поучителна история! :)))


може би поради екстремното отслабване магнитуда на
зЕмното поле, или пък все по изразената прецесия на Земната ос..
мога и пУетично ...да го възхваля...
не си пожелала, мила...

цитирай
34. theeconomist - Гепи Блонди!
12.11.2016 15:59
blondinkas4uk09 написа:
може ли да ми обясниш по научному, на какво биха могли да се дължат пиковете в съответната фрустрация на индивидите? :)))

@Корти, отново ти отправям покана за среща на живо, бъди по-смела...

@Ико: Здрасти, Ико! Поучителна история! :)))


Направи ли белени домати с доматен сок за водчицата?:-))
цитирай
35. theeconomist - .
12.11.2016 16:00
getmans1 написа:
Достойна панахида на дедовият ти се получила!


АМИН!
цитирай
36. blondinkas4uk09 - Ико, знаех си,
12.11.2016 16:33
че нещо съм пропуснала! :)))

@Муцунка: Права си, Муцунка, тоя магнитуД направо ни обра лайката..., особено на някои от нас! :)))

@Корти: Разбирам напълно нежеланието ти, Миличка! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
37. elinora - Икономисте,
12.11.2016 16:50
освен и аз, като Генерал Радев да ти река - Съчувствам ти!
Хем твоя дядо е пич, па Цецкиния втори дядо на баба й ква кахърна история е, бетер турска сапунка!

пп гледам, че са те налазили някакви хлевоусти герберки? как ги търпиш???
цитирай
38. blackpredator - храбрият блогър Гоче
12.11.2016 17:27
чета те, се едно Хашек те е писал
и толкоз..
цитирай
39. theeconomist - Нали, тази история хваща направо за .....сърцето!
12.11.2016 18:28
elinora написа:
освен и аз, като Генерал Радев да ти река - Съчувствам ти!
Хем твоя дядо е пич, па Цецкиния втори дядо на баба й ква кахърна история е, бетер турска сапунка!

пп гледам, че са те налазили някакви хлевоусти герберки? как ги търпиш???


Достойна е за перото на Труман Капоти!:-))
цитирай
40. theeconomist - На мен по ми мяза на
12.11.2016 18:32
blackpredator написа:
чета те, се едно Хашек те е писал
и толкоз..


Еразъм.....:-))
цитирай
41. cortana - ОК! Щом желаеш изненади. :)
12.11.2016 19:14
blondinkas4uk09 написа:
Корти: Разбирам напълно нежеланието ти, Миличка! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ще ти пиша кога и къде. Но те предупреждавам: ще се почувстваш глупаво. :)
Лекинка от мене! :)
цитирай
42. blondinkas4uk09 - Не се притеснявай за мен, Корти! :))))))))
12.11.2016 21:29
....Мислех, че хората се разбират кога и къде, а не единият да дава нареждания на другия.......
Но, няма проблем, щом си рекла, да си поиграем на MI5(07)..... :))))))))))
цитирай
43. andromen - Готин си....
16.11.2016 14:17
На плачи, децата на активните борци ще ти на правят отзад газов Хъб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: theeconomist
Категория: Политика
Прочетен: 2658148
Постинги: 965
Коментари: 19862
Гласове: 25493
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930